Team Putte skriver:
Alle de jag er normalt når bebs borer sig ned i bækkenet men ved da ik helt hvordan det foregår når han vender forkert
Mon ik der er slemme plukveer sidst i graviditeten uanset hvordan bebs vender?
Jeg mærker oz rigtig mange jag og niv, men min mave er oz ved at synke så er helt sikker på de jag jeg mærker er fordi hun bevæger sig ned
Det er et eller andet sted enormt rart at man dagen efter en aften i smerter kan se maven er sunket 
Uanset hvad kommer du ik til at føde normalt? Hvis du skulle gå i fødsel nu tager de ham så ik stadig ved ks, bare nu fremfor om en uge?
Priser mig lykkelig over at jeg ik rigtig drømmer mærkelige ting.. I starten af graviditeten drømte jeg helt vildt meget om dyreunger der blev forladt som jeg skulle hjælpe.. Er sikker på det er moderinstinktet der sparkede ind der, men hvorfor lige dyr?
Men som sagt drømmer jeg ik rigtig om hverken kæmpebabyer eller fødsler
Jeg er oz 2 uger længere væk end dig, det må virkelig være mærkeligt kun at have en uge til noget man har ventet så længe på.. Det kan jo være mine drømme oz begynder at melde sig om et par uger 
Uanset hvad skulle jeg ikke komme til at føde normalt, hvis jeg går i fødsel, så skal jeg bare ringe indtil fødegangen og så bliver vi kaldt ind til et akutkejsersnit, men af status grøn, nu hvor det er planlagt i forvejen.. Normalt vil et aks jo være af status rød, fordi der er opstået komplikationener.. Men måske jeg drømte som jeg gjorde fordi jeg faktisk er i tvivl om, om man mon kan føde så hurtig at man ikke når ind på hospitalet og han så bare flyver ud.. For man kan jo insistere på at føde normalt, på mit sygehus tilråder de bare KS, i hvert fald for førstegangs fødende..
Jeg har ikek drømt ret meget, jah lige indtil nu - så det er nok bare fordi det kommer TÆT på nu.. 
Anmeld