Svangerskabsforgiftning :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Vi mangler bebser i gruppen så selvfølgelig gør du det

jaah, men det er selvfølgelig heller ikke juni endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

pemiro

Uh godt der ikke var noget galt

Anmeld

31. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

jaah, men det er selvfølgelig heller ikke juni endnu

Vi er tæt på du!

Anmeld

31. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Vi er tæt på du!

De kan du have ret i

Anmeld

1. juni 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Alle de jag er normalt når bebs borer sig ned i bækkenet men ved da ik helt hvordan det foregår når han vender forkert Mon ik der er slemme plukveer sidst i graviditeten uanset hvordan bebs vender?  Jeg mærker oz rigtig mange jag og niv, men min mave er oz ved at synke så er helt sikker på de jag jeg mærker er fordi hun bevæger sig ned Det er et eller andet sted enormt rart at man dagen efter en aften i smerter kan se maven er sunket

Uanset hvad kommer du ik til at føde normalt? Hvis du skulle gå i fødsel nu tager de ham så ik stadig ved ks, bare nu fremfor om en uge?

Priser mig lykkelig over at jeg ik rigtig drømmer mærkelige ting.. I starten af graviditeten drømte jeg helt vildt meget om dyreunger der blev forladt som jeg skulle hjælpe.. Er sikker på det er moderinstinktet der sparkede ind der, men hvorfor lige dyr? Men som sagt drømmer jeg ik rigtig om hverken kæmpebabyer eller fødsler  Jeg er oz 2 uger længere væk end dig, det må virkelig være mærkeligt kun at have en uge til noget man har ventet så længe på.. Det kan jo være mine drømme oz begynder at melde sig om et par uger

Uanset hvad skulle jeg ikke komme til at føde normalt, hvis jeg går i fødsel, så skal jeg bare ringe indtil fødegangen og så bliver vi kaldt ind til et akutkejsersnit, men af status grøn, nu hvor det er planlagt i forvejen.. Normalt vil et aks jo være af status rød, fordi der er opstået komplikationener.. Men måske jeg drømte som jeg gjorde fordi jeg faktisk er i tvivl om, om man mon kan føde så hurtig at man ikke når ind på hospitalet og han så bare flyver ud.. For man kan jo insistere på at føde normalt, på mit sygehus tilråder de bare KS, i hvert fald for førstegangs fødende..

Jeg  har ikek drømt ret meget, jah lige indtil nu - så det er nok bare fordi det kommer TÆT på nu..

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Uanset hvad skulle jeg ikke komme til at føde normalt, hvis jeg går i fødsel, så skal jeg bare ringe indtil fødegangen og så bliver vi kaldt ind til et akutkejsersnit, men af status grøn, nu hvor det er planlagt i forvejen.. Normalt vil et aks jo være af status rød, fordi der er opstået komplikationener.. Men måske jeg drømte som jeg gjorde fordi jeg faktisk er i tvivl om, om man mon kan føde så hurtig at man ikke når ind på hospitalet og han så bare flyver ud.. For man kan jo insistere på at føde normalt, på mit sygehus tilråder de bare KS, i hvert fald for førstegangs fødende..

Jeg  har ikek drømt ret meget, jah lige indtil nu - så det er nok bare fordi det kommer TÆT på nu..

Uh jeg frygter oz at det kommer til at gå så hurtigt at man ik når afsted til sygehuset

Jeg har hørt om flere førstegangsfødende hvor det har taget max 3 timer fra veerne gik i gang, og så kan man jo godt frygte at ens jm udskyder og udskyder når hun spørger hvor længe man har haft veer Kæresten ser ik frem til muligheden for at tage imod lillefisen i bilen

Det må et eller andet sted være rart at vide at trods du skal have ks så er det ik fordi der er noget galt med barnet!

Anmeld

1. juni 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Uh jeg frygter oz at det kommer til at gå så hurtigt at man ik når afsted til sygehuset

Jeg har hørt om flere førstegangsfødende hvor det har taget max 3 timer fra veerne gik i gang, og så kan man jo godt frygte at ens jm udskyder og udskyder når hun spørger hvor længe man har haft veer Kæresten ser ik frem til muligheden for at tage imod lillefisen i bilen

Det må et eller andet sted være rart at vide at trods du skal have ks så er det ik fordi der er noget galt med barnet!

Ja det er rigtig, nogle er jo så heldige at veerne ikke er slemme og ulidelige, og så går det jo pludselig stærkt.. Håber bestemt heller ikke på at skulle føde i bilen, uhha da.. Men LANGT de fleste når jo på sygehuset, så det gør vi os..

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Ja det er rigtig, nogle er jo så heldige at veerne ikke er slemme og ulidelige, og så går det jo pludselig stærkt.. Håber bestemt heller ikke på at skulle føde i bilen, uhha da.. Men LANGT de fleste når jo på sygehuset, så det gør vi os..

Jeg trøster mig lidt ved at de kloge siger hurtige fødsler som oftest er helt ukomplicerede

Jeg har oz hørt det med at ens egne fødsler ligner ens mors.. Og så bliver jeg ekstra nervøs for min mor siger hun ik kunne mærke veerne med min storebror før de kom TÆT på

Anmeld

1. juni 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Jeg trøster mig lidt ved at de kloge siger hurtige fødsler som oftest er helt ukomplicerede

Jeg har oz hørt det med at ens egne fødsler ligner ens mors.. Og så bliver jeg ekstra nervøs for min mor siger hun ik kunne mærke veerne med min storebror før de kom TÆT på

Min mor smutter også mandler, og var heldig med få smerter, som kun stod på en lille times tid..

Men det kommer jeg så ikke til at prøve noget af..

Har i ´langt til sygehuset??  - vi har ca 30 min..

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Min mor smutter også mandler, og var heldig med få smerter, som kun stod på en lille times tid..

Men det kommer jeg så ikke til at prøve noget af..

Har i ´langt til sygehuset??  - vi har ca 30 min..

Et eller andet sted håber jeg jo det kommer til at gå hurtigt, bare ik SÅ hurtigt at mandlen smutter i bilen

Vi har omkring 20-25 min til sygehuset.. Synes bare tit man hører at de sidste cm går hurtigt og så synes jeg faktisk 20 min er lang tid i en bil Min mor var heldig da hun skulle have min bror.. det er 30 år siden hvor man blev indlagt med det samme der var optakt til noget som helst + de boede i byen sygehuset ligger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.