Svangerskabsforgiftning :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Jeg trak selvfølgelig noget jeg ikke havde læst på (hurra for mit held)

Men det gik super godt, og jeg fik 4

Nu er jeg jo gammel *Host host* Så på den gamle karakterscala så er et 4=7, ik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Nu er jeg jo gammel *Host host* Så på den gamle karakterscala så er et 4=7, ik?

hehe jo

Anmeld

30. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

hehe jo

Ork så er det sgu da fint nok 7 er jo middel så det er da en fin karakter for noget man ik lige har fået læst op på! Tillykke hvornår er din næste eksamen?

Anmeld

30. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Ork så er det sgu da fint nok 7 er jo middel så det er da en fin karakter for noget man ik lige har fået læst op på! Tillykke hvornår er din næste eksamen?

taak

først den 20. juni Så der er god tid

Anmeld

30. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

taak

først den 20. juni Så der er god tid

Ja på de tid kan du jo nå at føde og stadig læse op!

Anmeld

30. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Det var godt det gik godt med eksamen og det hele Skøønt - og så snart med bebs YES

Anmeld

30. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

jeg når at føde

Anmeld

30. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Min jm vaklede lidt imellem om hun skulle sende mig forbi sygehuset og få kørt en kurve/strimmel på lillefisen eller om hun skulle sende mig forbi sygehuset til en blodprøve.. Hun valgte så at scanne mig og så sende mig til blodprøve da hun kunne se lillefisen heldigvis havde det godt

Synes det er meget mærkeligt at der ik er blevet gjort yderligere ved dit.. Ser ik en blodprøve som noget STORT at få lavet

Ja hvis der er noget så skal hun selvfølgelig ud! Jeg har intet hørt fra jm så blodprøven har været uden bekymring, heldigvis Jeg har 3 uger til termin så det ville ik være MEGET før tid, og det hjælper da lidt på tankerne at hun formenelig ik skal have hjælp til at trække vejret og sådan Mentalt skal jeg da nok lige vænne mig til at NU er det NU men det tror jeg oz jeg skal om 3 uger når veerne pludselig melder sig.. Vi er klar med det hele herhjemme så ingen stress, man bliver bare stadig en anelse bekymret over alt det der pludselig sker

Godt hun har det godt den lille, og at der ikke noget svangerskabsforgiftning.. For slev om man er KLAR, så skal det mantale os lige med, selv om man ved det kommer straks de er her..

Jeg kan næsten ikke overskue at han allerede seneste er her om 1 uge.. Jeg mærker en masse jag, underlige pulserende smerter i lænder, og sammen knibninger i hele maveregionen - og hvergang tænker jeg lidt PANIK er det nu.. Men sådan har det været flere dage, og han er her da ikke endnu..  

Jeg drømte inat at jeg fødte ham almindelig, dog godt nok med benen først og at det kun var fordi det gik så mega stærkt.. Og ja så det mærkeligste at jordemoderen som giver mig akupunktur, som ikke længere deltager i fødsler, var der og at hun af en eller anden årsag blev dårlig og kastede op over at det gik så hurtig.. Shit nogen gange gad jeg godt vide hvad de drømme de egentlig betyder..

Anmeld

31. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

jeg når at føde

Vi mangler bebser i gruppen så selvfølgelig gør du det

Anmeld

31. maj 2012

Team Putte

Godt hun har det godt den lille, og at der ikke noget svangerskabsforgiftning.. For slev om man er KLAR, så skal det mantale os lige med, selv om man ved det kommer straks de er her..

Jeg kan næsten ikke overskue at han allerede seneste er her om 1 uge.. Jeg mærker en masse jag, underlige pulserende smerter i lænder, og sammen knibninger i hele maveregionen - og hvergang tænker jeg lidt PANIK er det nu.. Men sådan har det været flere dage, og han er her da ikke endnu..  

Jeg drømte inat at jeg fødte ham almindelig, dog godt nok med benen først og at det kun var fordi det gik så mega stærkt.. Og ja så det mærkeligste at jordemoderen som giver mig akupunktur, som ikke længere deltager i fødsler, var der og at hun af en eller anden årsag blev dårlig og kastede op over at det gik så hurtig.. Shit nogen gange gad jeg godt vide hvad de drømme de egentlig betyder..

Alle de jag er normalt når bebs borer sig ned i bækkenet men ved da ik helt hvordan det foregår når han vender forkert Mon ik der er slemme plukveer sidst i graviditeten uanset hvordan bebs vender?  Jeg mærker oz rigtig mange jag og niv, men min mave er oz ved at synke så er helt sikker på de jag jeg mærker er fordi hun bevæger sig ned Det er et eller andet sted enormt rart at man dagen efter en aften i smerter kan se maven er sunket

Uanset hvad kommer du ik til at føde normalt? Hvis du skulle gå i fødsel nu tager de ham så ik stadig ved ks, bare nu fremfor om en uge?

Priser mig lykkelig over at jeg ik rigtig drømmer mærkelige ting.. I starten af graviditeten drømte jeg helt vildt meget om dyreunger der blev forladt som jeg skulle hjælpe.. Er sikker på det er moderinstinktet der sparkede ind der, men hvorfor lige dyr? Men som sagt drømmer jeg ik rigtig om hverken kæmpebabyer eller fødsler  Jeg er oz 2 uger længere væk end dig, det må virkelig være mærkeligt kun at have en uge til noget man har ventet så længe på.. Det kan jo være mine drømme oz begynder at melde sig om et par uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.