Team Putte skriver:
Min jm vaklede lidt imellem om hun skulle sende mig forbi sygehuset og få kørt en kurve/strimmel på lillefisen eller om hun skulle sende mig forbi sygehuset til en blodprøve.. Hun valgte så at scanne mig og så sende mig til blodprøve da hun kunne se lillefisen heldigvis havde det godt 
Synes det er meget mærkeligt at der ik er blevet gjort yderligere ved dit.. Ser ik en blodprøve som noget STORT at få lavet 
Ja hvis der er noget så skal hun selvfølgelig ud! Jeg har intet hørt fra jm så blodprøven har været uden bekymring, heldigvis
Jeg har 3 uger til termin så det ville ik være MEGET før tid, og det hjælper da lidt på tankerne at hun formenelig ik skal have hjælp til at trække vejret og sådan
Mentalt skal jeg da nok lige vænne mig til at NU er det NU men det tror jeg oz jeg skal om 3 uger når veerne pludselig melder sig.. Vi er klar med det hele herhjemme så ingen stress, man bliver bare stadig en anelse bekymret over alt det der pludselig sker 
Godt hun har det godt den lille, og at der ikke noget svangerskabsforgiftning.. For slev om man er KLAR, så skal det mantale os lige med, selv om man ved det kommer straks de er her..
Jeg kan næsten ikke overskue at han allerede seneste er her om 1 uge.. Jeg mærker en masse jag, underlige pulserende smerter i lænder, og sammen knibninger i hele maveregionen - og hvergang tænker jeg lidt PANIK er det nu..
Men sådan har det været flere dage, og han er her da ikke endnu..
Jeg drømte inat at jeg fødte ham almindelig, dog godt nok med benen først og at det kun var fordi det gik så mega stærkt.. Og ja så det mærkeligste at jordemoderen som giver mig akupunktur, som ikke længere deltager i fødsler, var der og at hun af en eller anden årsag blev dårlig og kastede op over at det gik så hurtig.. Shit nogen gange gad jeg godt vide hvad de drømme de egentlig betyder.. 
Anmeld