Team Putte skriver:
Så har vi lige været afsted til jm og fødselsforberedelse i dag, med lidt blandede følelser 
Lillefisen har det fint, stærk hjertelyd og hun ligger som hun skal med hovedet nedad
Jeg er i dag 36+6 og hun er skønnet til 3100 gram.. Dog uden sikkerhed overhoved fordi min mave var så spændt at jm dårligt kunne mærke noget
Hun måtte endda scanne mig for at kunne være sikker på hovedet var nedad...
Mit blodtryk var så tilgengældt højere end jm synes var godt, og efter at være blevet tortureret med deres blodtryk-apperat af 7 omgange blev jeg sendt videre til en blodprøve for at udelukke svangerskabsforgiftning
Jm ville ringe her i eftermiddag hvis der var noget bekymrende ved blodprøven, og det har hun heldigvis ik gjort, endnu! Så trods forskrækkelsen så håber vi stadig det bedste! 
Ja et højt blodtryk hjælper ikke ligefrem på at få et lavere resultat - fordi man næsten ved "hvad klokken er slået".. 
Jeg startede med en vægtøgning på 6-7kg på 14dage, derefter lå mit blodtryk på 180/130 - endnu mere panik.. Jég har hele min barsel gået til ugentlige kontrol hos lægen og jordemorder, men aldrig fået taget en blodprøve og det undre mig da, hvis det kan udelukkes derigennem..Typisk der er sådan en forskel, på læge og jordemoderbehandling - det er til tider noget frusterende..
Heldigvis har jeg holdt det begyndende svangerskabsforgiftning i skak - og ja nu bliver han jo taget om 8dage..
Hvis der er noget, og de sætter dig igang, vil det så være MEGET før tid, eller vil det være OK, også mentalt for dig??
Anmeld