Zeus skriver:
Her gik vandet som det første begge gange, men jeg skulle ikke ligge mig ned 
Isabella stod fast 3 uger inden, og Cajsa lå så langt nede, at det ikke var nødvendigt..
Jeg lavede ønskeseddel med den ene af dem, men jeg kan ikke huske hvilken
Tror nok det var Cajsa, for jeg havde vist skrevet noget med fødsel i vand, og det tænkte jeg ikke på med Isabella.. Men den blev nu ikke fulgt, da jeg først kom ind
Hun trykkede ned af, hver gang jeg fik en ve, så turde slet ikke sætte mig op i karet. Desuden havde jeg skrevet alt andet smertestillende end epidural, og det første jeg snakkede om ang smertestillende, var at jeg ville have en epidural! - som jeg så ikke nåede at få (tror slet ikke hun havde ringet efter ham der skulle lægge den
). Men ønskesedler er gode, man skal bare ikke regne med, at fødslen forløber som man havde "planlagt" 
Så ved jeg ikke hvad jeg ellers skal skrive, da jeg havde 2 hurtige og nemme fødsler, uden smertestillende..
Hmm, jo, tag en snak med personen/personerne du har med til fødslen, om hvad du forventer af dem.. Og forbered dem på, at du ikke kommer til at snakke særlig pænt
Ej det er gas.. Jeg snakkede pænt, men bad fx den lilles far, om at LADE VÆRE MED AT RØRE MIG, mens jeg havde veer! Han skulle bare holde nallerne væk
Det var også det eneste tidspunkt, hvor jeg måske ikke var så snakkesalig, men det er godt nok at forberede dem på det værste 
Kunne også prøve at spørge imorgen til fødselsforberedelsen, om min pige står fast eller blot vender rigtigt - de kan vel give et nogenlunde svar

Altså jeg tror bare at jeg lavet en plan A og B mht smertelendring og ønsker - kan kun håbe på at den ender med plan A, dom eg gerne vil have det

Har du ikke prøvet at være i kar, så?
Jeg tror nemlig måske godt at jeg kunne tænke mig det, men er ikke helt sikker - mest fordi jeg ikke vil sidde nøgen foran nogen som helst, men mange smerter

Det er min skønne mand og min søde mor som skal med til fødslen, forventer kun at min man går i gulvet og min mor flipper ud

Aner ikke hvordan de tackler en fødsel - min mor har født begge gange ved kejsersnit