ved man det går fødslen går i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2009

SaNiNa

Tak søde piger...

Min jordemoder vil gerne lige se mig da jeg jo var uden på fødegangen i går og hun syntes osse det virkede underligt at det blev med og det var forværret...

så skal derind nu her kl halv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

Mormilla

Sanne skriver:

har det som sådan fint har bare så ondt i hele underlivet, henover lænden, omkring lysken i begge sider og så nogle plukver

plukverne sidder over livmoderen det føles lidt som et stempel, ja ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det.

Okay det er da træls! Håber at du snart får det bedre!

Anmeld

24. april 2009

LotteN

Sanne skriver:

Tak søde piger...

Min jordemoder vil gerne lige se mig da jeg jo var uden på fødegangen i går og hun syntes osse det virkede underligt at det blev med og det var forværret...

så skal derind nu her kl halv.

Godt at høre hun lige vil se dig...
Håber hun kan fortælle dig noget, så du kan få lidt ro på og ikke skal bekymre dig hele weekenden...
du får lige et med på vejen!

Anmeld

24. april 2009

SaNiNa

Nå ja det var ikke det mest positiv, hun kunne ikke sige med sikkerhed at det var ver, men skal holde mig i ro i weekenden...

så nu vil jeg tage hjem til mine forældre og blive opvardet...

Lotte skriver til dig hvis der sker noget så kan du jo give de andre besked.

knus

Anmeld

26. april 2009

SaNiNa

Nå tøser så der sket lidt igen... har været på syghuset fra i går til i dag, da jeg har haft utrolig mange pluk ver og smerter. er blevet tjekket fra tå til hovede...

De kan ikke sige hvorfor mine plukver er så voldsommen andet end at det kan være fordi der ikke få lang tid før jeg går i fødsel... skal holde mig så meget i ro som jeg kan, og undgå løft og bukke mig alt for meget.

ja syntes faktisk ikke rigtig jeg selv er blevet kloger efter 1 døgn på syghuse, men ja så længe lillemanden har det godt så går det jo... skal til min egen læge på onsdag og tjekkes igen hvis der ikke er sket mere. er lidt bange for vandet snart går.

Anmeld

26. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej Sanne

Det er selvfølgelig bedst for dit barn at vente med at blive født indtil termin. Men hvis det kan være en lille trøst, så vil en fødsel 5 uger før tid oftest ikke udgøre en risiko for barnet. Når man først kommer forbi uge 34, skulle lungerne være mere klar til at folde sig godt ud og trække vejret. Barnet har efterhånden også en god størrelse.

Men jeg krydser fingre for, at den bliver derinde lidt endnu. Og lad dig endelig opvarte alt, hvad du kan. Nyd den sidste tid, hvor du kan slappe af og nyde din frihed - hvis du da kan det, mellem alle plukkeveerne og utålmodigheden

Karoline

Anmeld

27. april 2009

SaNiNa

Karoline skriver:

Hej Sanne

Det er selvfølgelig bedst for dit barn at vente med at blive født indtil termin. Men hvis det kan være en lille trøst, så vil en fødsel 5 uger før tid oftest ikke udgøre en risiko for barnet. Når man først kommer forbi uge 34, skulle lungerne være mere klar til at folde sig godt ud og trække vejret. Barnet har efterhånden også en god størrelse.

Men jeg krydser fingre for, at den bliver derinde lidt endnu. Og lad dig endelig opvarte alt, hvad du kan. Nyd den sidste tid, hvor du kan slappe af og nyde din frihed - hvis du da kan det, mellem alle plukkeveerne og utålmodigheden

Karoline

Tak... ja jeg har osse overladt alt til kæresten nu...

Håber osse han bare vil blive 4 uger mere, men hvis han nu ikke vil det så m¨å vi jo tag den der fra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.