ved man det går fødslen går i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.774 visninger
36 svar
0 synes godt om
23. april 2009

SaNiNa

Har de sidate par dage haft utrolig ondt i lænden, så meget at jeg på ingen måder tager noget fra gulvet mere...
samtidig føles det som om lillemaden presse på fornede det gør smader ondt... har plukver hele tiden og de er ved at være rimelig voldsomme... de kan være meget svære at skillne mellem spark og plukver
I januar hvor jeg jo næsten fik i fødsel, opdagede jeg det jo ikke selv, da jeg jo bare rigtig dårlig...

så vil da lige hører hvordan i som har født oplevede starten af fødslen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

Mira0911

Synes lige du skal ringe til FG....

Anmeld

23. april 2009

Diana...

Ja det synes jeg os du skal især fordi du har haft problemer undervejs.
Jeg fik os und i lænden det var som om at mine veer startet i lænden gik om i maven og så ned i underlivet.
Hellere ringe en gang for meget end for lidt.
Hvornår er det du har termin søde det har jeg glemt

Knus

Anmeld

23. april 2009

Mathilde

Uh søde, jeg synes helt sikkert du skal ringe til fødegangen når du har så ondt!

Anmeld

23. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Sanne skriver:

Har de sidate par dage haft utrolig ondt i lænden, så meget at jeg på ingen måder tager noget fra gulvet mere...
samtidig føles det som om lillemaden presse på fornede det gør smader ondt... har plukver hele tiden og de er ved at være rimelig voldsomme... de kan være meget svære at skillne mellem spark og plukver
I januar hvor jeg jo næsten fik i fødsel, opdagede jeg det jo ikke selv, da jeg jo bare rigtig dårlig...

så vil da lige hører hvordan i som har født oplevede starten af fødslen...

Du skal da absolut ikke føde nu. Kan du SÅ ringe til FG!!!

Anmeld

23. april 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Ja det synes jeg os du skal især fordi du har haft problemer undervejs.
Jeg fik os und i lænden det var som om at mine veer startet i lænden gik om i maven og så ned i underlivet.
Hellere ringe en gang for meget end for lidt.
Hvornår er det du har termin søde det har jeg glemt

Knus

har først termin om 43 dag, så han måtte jo gerne bliver inde i maven lidt endnu...

Anmeld

23. april 2009

SaNiNa

har haft ringet til fødegangen og hvis jeg ikke mærker spark som jeg er sikker på er spark skal jeg ringe igen om en time
men hvis der er spark som jeg er sikker på er spark skal jeg ringe i aften igen hvis jeg stadig har ondt, og hvis det tiltager... og holde mig i ro...

Anmeld

23. april 2009

Diana...

Sanne skriver:

har først termin om 43 dag, så han måtte jo gerne bliver inde i maven lidt endnu...

Ja så må han da gerne blive inde lidt endnu. har du ringet til fødegangen?

Anmeld

23. april 2009

Diana...

Sanne skriver:

har haft ringet til fødegangen og hvis jeg ikke mærker spark som jeg er sikker på er spark skal jeg ringe igen om en time
men hvis der er spark som jeg er sikker på er spark skal jeg ringe i aften igen hvis jeg stadig har ondt, og hvis det tiltager... og holde mig i ro...

Hmm oki jeg synes de skulle ha taget dig ind men jeg jo heller ikke læge de må vide bedst.

Anmeld

23. april 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Hmm oki jeg synes de skulle ha taget dig ind men jeg jo heller ikke læge de må vide bedst.

Nej kæresten ville osse gerne have haft de lige ville kigge på mig... osse fordi jeg ikke kan ligge, stå eller side i mere end 5 min ad gangen... men må jeg ringe 112 hvis press veerne kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.