ved man det går fødslen går i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2009

LotteN

Sanne skriver:

Nej kæresten ville osse gerne have haft de lige ville kigge på mig... osse fordi jeg ikke kan ligge, stå eller side i mere end 5 min ad gangen... men må jeg ringe 112 hvis press veerne kommer...

uha Sanne. hvor er jeg ked af og høre du har det sådan.
Han må gerne lige blive derinde lidt længere endnu.

Hvordan går det så nu, noget nyt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

uha Sanne. hvor er jeg ked af og høre du har det sådan.
Han må gerne lige blive derinde lidt længere endnu.

Hvordan går det så nu, noget nyt?

nej ikke noget nyt endnu... det gør bare mega ondt...

Anmeld

23. april 2009

LotteN

Sanne skriver:

nej ikke noget nyt endnu... det gør bare mega ondt...

tror du så ikke du skal ringe til fødegangen igen og sige du gerne vil tjekkes, fordi du ikke er tryk ved situationen....!

Anmeld

23. april 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

tror du så ikke du skal ringe til fødegangen igen og sige du gerne vil tjekkes, fordi du ikke er tryk ved situationen....!

Skal ringe derud lige om lidt igen... og så må de altså tjekke mig... har bestem at vi kører derud hvis de ikke vil tjekke mig for vil tjekkes.

Anmeld

23. april 2009

LotteN

Sanne skriver:

Skal ringe derud lige om lidt igen... og så må de altså tjekke mig... har bestem at vi kører derud hvis de ikke vil tjekke mig for vil tjekkes.

det lyder som en rigtig god ide... du skal bare blive stædig og sige du VIL tjekkes. de kan ikke sige de ikke vil!

Anmeld

23. april 2009

SaNiNa

vil tage en tur på fødegangen og håbe de har noget godt at sige... og lillemanden ikke er på vej nu...

Anmeld

23. april 2009

LotteN

Sanne skriver:

vil tage en tur på fødegangen og håbe de har noget godt at sige... og lillemanden ikke er på vej nu...

det lyder godt. husk at hold os opdateret når I kommer hjem igen... håber deter positive nyheder du kommermed!!!

Anmeld

23. april 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

det lyder godt. husk at hold os opdateret når I kommer hjem igen... håber deter positive nyheder du kommermed!!!

Kan du tror jeg gør... ellers sms´er jeg dig lige

Anmeld

23. april 2009

LotteN

Sanne skriver:

Kan du tror jeg gør... ellers sms´er jeg dig lige

det lyder godt... Ja, du smsér bare...
lige ldit for alt er som det skal være og lillemanden bare lige skal fortælle han stadig er her!

Anmeld

23. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Sanne skriver:

Puha Sanne....skriv lige når du ved noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.