ved man det går fødslen går i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2009

Diana...

Sanne skriver:

Nej kæresten ville osse gerne have haft de lige ville kigge på mig... osse fordi jeg ikke kan ligge, stå eller side i mere end 5 min ad gangen... men må jeg ringe 112 hvis press veerne kommer...

Søde sanne jeg synes altså du skal ringe og sige du gerne vil undersøges for det tidligt og det lyder lidt som om der kunne ske noget.
sender dig lige en pb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

SaNiNa

Så vi hjemme igen... og lillemanden har det fint... har ligget med sådan en ting på maven så de kunne måle hans hjerteslag da de heller ikke syntes han virkede særlig aktiv... blev scannet og iiih hvor er han dog bare blevet stor, men stadig meget lille af hvor langt jeg er...

Anmeld

23. april 2009

Mathilde

Sanne skriver:

Så vi hjemme igen... og lillemanden har det fint... har ligget med sådan en ting på maven så de kunne måle hans hjerteslag da de heller ikke syntes han virkede særlig aktiv... blev scannet og iiih hvor er han dog bare blevet stor, men stadig meget lille af hvor langt jeg er...

Det var godt du kom afsted Sanne... Og dejligt at han har det godt

Anmeld

23. april 2009

LotteN

Sanne skriver:

godt at høre han har det godt..... altid bedre at blvie tjekket en gang for meget end en gang for lidt...!
Har han egentlig fået noget navn??

Anmeld

24. april 2009

SaNiNa

Ringer til min jordemoder her om lidt, med de smerter jeg har for har slet ikke sovet i nat og de mente ikke det var ver jeg hvade ude på fødegangen, smerterne har bare tiltaget meget henover natten...

lillemanden er blevet meget stile igen, men dte kan jo være han bare sover godt...

Anmeld

24. april 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Ringer til min jordemoder her om lidt, med de smerter jeg har for har slet ikke sovet i nat og de mente ikke det var ver jeg hvade ude på fødegangen, smerterne har bare tiltaget meget henover natten...

lillemanden er blevet meget stile igen, men dte kan jo være han bare sover godt...

uuh, Sanne ja ring til JM og hør hvordan og hvorledes.. Ikke godt hvis han vil ud nu... Har selv en søster som fødte 3 mdr. for tidligt...

Anmeld

24. april 2009

LotteN

Sanne skriver:

hvor har jeg altså ondt af dig sanne, det har godt nokværet noget af en hård graviditet du ahr været igennem..!
Synes det lyder fornuftigt lige og ringe til JM og høre hvad hun har og sige.. men det er godt nok mærkeligt når du fik tjekket det hele igår, og de sagde der intet var galt og det så blvier ved!

Anmeld

24. april 2009

Mormilla

Hej søde
Jeg håber alt er okay med den bette!!! Hvordan har du det ud over at det gør ondt???

Anmeld

24. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Er I ok?

Anmeld

24. april 2009

SaNiNa

Mormilla skriver:

Hej søde
Jeg håber alt er okay med den bette!!! Hvordan har du det ud over at det gør ondt???

har det som sådan fint har bare så ondt i hele underlivet, henover lænden, omkring lysken i begge sider og så nogle plukver

plukverne sidder over livmoderen det føles lidt som et stempel, ja ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.