Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Fyn er oz lille

Tænker oz at hvis de er på pinseferie har man da stadig lige 2 min hist og her til at smide et sjovt billede på fjæs eller lign. og der er intet kommet siden d. 24.

Men alligevel.. Synes da vi er så hyggelige her på fyn

Jeg tror hun har født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Men alligevel.. Synes da vi er så hyggelige her på fyn

Jeg tror hun har født

Hehe det har jo ik noget med størrelsen at gøre Der er nok flest jyder herinde hvis man ser på størrelsen af jylland kontra fyn og sjælland

Kan ik lade være med at tænke om alt så er godt hvis hun har født.. Hun var rigtig hurtig til at skrive herinde da hun troede vandet løb

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hehe det har jo ik noget med størrelsen at gøre Der er nok flest jyder herinde hvis man ser på størrelsen af jylland kontra fyn og sjælland

Kan ik lade være med at tænke om alt så er godt hvis hun har født.. Hun var rigtig hurtig til at skrive herinde da hun troede vandet løb

Hmm åh det lyder ikke godt.. Kan være det er endt i kejsersnit og de stadig er på sygehuset?
Eller også holder de bare en rigtig afslappet pinse.. Håber da ikke der er sket noget i hvert fald..

Anmeld

28. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hmm åh det lyder ikke godt.. Kan være det er endt i kejsersnit og de stadig er på sygehuset?
Eller også holder de bare en rigtig afslappet pinse.. Håber da ikke der er sket noget i hvert fald..

Nej håber ik der er noget galt ihvertfald Du ved man kan bare hurtigt spekulere når folk ændre deres normale/kendte adfærd

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Nej håber ik der er noget galt ihvertfald Du ved man kan bare hurtigt spekulere når folk ændre deres normale/kendte adfærd

Ja præcis..
Men også hvis hun var meget hurtig til at skrive med vandet, så er det jo også lidt underligt hun ikke har skrevet her eller på fb...

Anmeld

28. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja præcis..
Men også hvis hun var meget hurtig til at skrive med vandet, så er det jo også lidt underligt hun ikke har skrevet her eller på fb...

Nemlig

Håber hun bare er optaget af lillemanden eller på god pinseferie med familien 

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Nemlig

Håber hun bare er optaget af lillemanden eller på god pinseferie med familien 

Ja det håber jeg sælme også...
Uh ha hvor lillemanden laver ravage inde i hulen.. Tsk tsk tsk

Anmeld

28. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja det håber jeg sælme også...
Uh ha hvor lillemanden laver ravage inde i hulen.. Tsk tsk tsk

Hehe bandit!

Jeg har brugt eftermiddagen på min mors sofa med hendes hænder på min mave hvor hun har nydt godt af at mærke lillefisen lave blå mærker på indersiden af maven

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hehe bandit!

Jeg har brugt eftermiddagen på min mors sofa med hendes hænder på min mave hvor hun har nydt godt af at mærke lillefisen lave blå mærker på indersiden af maven

Åh hvor hyggeligt...
Jeg fik lavet lidt eksamenshalløj imorgen og så fra middagstid indtil nu her har jeg været sømmet til sofaen orker ikke noget, og lillemanden maser hofter og det føles som om hans hoved står helt ed udgangen haha.. Så jeg tror han er kommet et godt stykke ned igår

Anmeld

28. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Åh hvor hyggeligt...
Jeg fik lavet lidt eksamenshalløj imorgen og så fra middagstid indtil nu her har jeg været sømmet til sofaen orker ikke noget, og lillemanden maser hofter og det føles som om hans hoved står helt ed udgangen haha.. Så jeg tror han er kommet et godt stykke ned igår

Gik oz i seng med smerter i går... Det startede efter vi havde spist og i dag er maven sunket omkring 6 cm

Synes det er rart man kan se der sker noget når man har haft ondt, så man ik bare går og har ondt for ingenting

Du gik oz længe og havde ondt i går så mon ik han har lagt sig helt ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.