Nogle der lige har to sek til at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

pemiro

LilleLene skriver:

iiih altså hvor kedeligt

så fik du bare lige et psykisk wake-up-call på at det snart er nu

ja præcis.. og fik da også pakket tasken HAHA.. Så noget har det da været godt for..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Solstrålebørn

pemiro skriver:

Det er altså også bare svært at vide hvad man skal reagere på og hvad man ikke skal, når ikke man har prøvet det før..
Men jeg tænkte også igår, at det skulle blive værre før jeg ville reagere, for hvad man høre omkring de smerter, så tror jeg ikke mit igår var noget som helst i forhold til rigtige veer..
Men er dog ikke i tvivl om at der skete noget, der helt sikkert har med den forestående fødsel at gøre...

Ja man kan jo ikke vide alt... jeg kan fortælle dig når du ikke kan fører en samtale, så er der ved at ske noget... 

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

Solstrålebørn skriver:

Ja man kan jo ikke vide alt... jeg kan fortælle dig når du ikke kan fører en samtale, så er der ved at ske noget... 

Så du mener at jeg inden det punkt skal ha haft ringet til fødegangen? heheeh

Anmeld

28. maj 2012

Solstrålebørn

pemiro skriver:

Så du mener at jeg inden det punkt skal ha haft ringet til fødegangen? heheeh

Hmm... Jeg ville synes du skal ringe når du føler det er nu eller usikker på om der er noget igang.... første gang ringede jeg da jeg ikke kunne holde veerne ud, da jeg kom derind var jeg 3 cm åben.. 

Anden gang ringede da jeg vred mig i sengen og ikke kunne føre en samtale med kæresten... det kunne jeg så heller ikke med fødegangen... jeg vred mig i bilen, det gjorde nas...  Da jeg ankom var jeg 5-6 cm åben... Jeg var også i tvivl, for første gang gik jeg i 4 et halvt døgn med veer og fødegangen vil ikke tage mig ind. så havde også sat lidt i hovedet at jeg skulle gå med veer et par dage... Er glad for kæresten sagde at han synes jeg skulle ringe til fødegangen, for fødte dagen efter termin... 

Jeg synes du skal ringe til fødegangen når du føler at det er nu eller når du føler ubehag ved det... Jeg kan ikke huske hvordan det er med at ringe til fødegangen som første eller andengangsfødende, husker ikke antal minutter der skal være imellem veerne... 

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

Solstrålebørn skriver:

Hmm... Jeg ville synes du skal ringe når du føler det er nu eller usikker på om der er noget igang.... første gang ringede jeg da jeg ikke kunne holde veerne ud, da jeg kom derind var jeg 3 cm åben.. 

Anden gang ringede da jeg vred mig i sengen og ikke kunne føre en samtale med kæresten... det kunne jeg så heller ikke med fødegangen... jeg vred mig i bilen, det gjorde nas...  Da jeg ankom var jeg 5-6 cm åben... Jeg var også i tvivl, for første gang gik jeg i 4 et halvt døgn med veer og fødegangen vil ikke tage mig ind. så havde også sat lidt i hovedet at jeg skulle gå med veer et par dage... Er glad for kæresten sagde at han synes jeg skulle ringe til fødegangen, for fødte dagen efter termin... 

Jeg synes du skal ringe til fødegangen når du føler at det er nu eller når du føler ubehag ved det... Jeg kan ikke huske hvordan det er med at ringe til fødegangen som første eller andengangsfødende, husker ikke antal minutter der skal være imellem veerne... 

Ja jeg tænker også at ringe når man ikke længere er i tvivl om at der skal kigges på en..
Jeg mener det er når der er 5 min mellem veerne, men jeg tænker, at hvis man inden da har så ondt at man ikke føler man kan være tilstede, så bør man jo ringe før det.

Kæresten var heldigvis også meget forstående igår, og sagde at han synes vi skulle ringe hvis jeg fik det så jeg ikke kunne holde det ud, så det er vi da heldigvis enige om...

Anmeld

28. maj 2012

Solstrålebørn

pemiro skriver:

Ja jeg tænker også at ringe når man ikke længere er i tvivl om at der skal kigges på en..
Jeg mener det er når der er 5 min mellem veerne, men jeg tænker, at hvis man inden da har så ondt at man ikke føler man kan være tilstede, så bør man jo ringe før det.

Kæresten var heldigvis også meget forstående igår, og sagde at han synes vi skulle ringe hvis jeg fik det så jeg ikke kunne holde det ud, så det er vi da heldigvis enige om...

Ja... Dejligt din kæreste er så forstående... 

Anmeld

28. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

ja præcis.. og fik da også pakket tasken HAHA.. Så noget har det da været godt for..

hehe kender det godt

Anmeld

28. maj 2012

Nattøs

pemiro skriver:

Øv troede ellers jeg ville vågne op til en ny født hihi

Anmeld

28. maj 2012

Aagaard

pemiro skriver:

Godmorgen.
Lille update herfra: alt er tilbage til normalen, så det var skam bare en fuser
tusind tak for dine svar igår..

EEEJJJJJ hvor vildt! TÆNK at det kunne gå så meget igang for så bare at gå i stå igen!
Drille krop!
Men du var jo også heletiden sikker på at det bare var dril!

Anmeld

28. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

pemiro skriver:

Godmorgen.
Lille update herfra: alt er tilbage til normalen, så det var skam bare en fuser
tusind tak for dine svar igår..

Øv! Det var da træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.