Camillos skriver:
Det må være dejligt hehe .. vores er lidt mere blufærdig ! Griner... Og har seriøst ingen anelse om hvad det er.. fra da jeg havde mine posetive teste kaldte jeg spiren en lille Prinsesse, til Nf kunne vi heller intet se, stadigvæk vores prinsesse, Til 16 ugers scanningen Synes vi vi så noget der kunne være en Tap, men vi er jo ikke scannings billede læsere, det kunne lige så godt være Navlesnoren, og 18 ugers kunne hun ikke se noget, og så tænkte vi pige igen. Har prøvet at holde en kæde over maven der viste det en pige, og min kollega har prøvet og der viste den dreng.. Hehe .. Så tror der er en mening i vi ikke skal vide det.. hehe
Jeg sagde også en pige da jeg fik en positiv test men fordi der kun er drenge i min familie så tænkte jeg nok det ville blive en dreng men jeg sagde alligevel pige, synes der er så meget sødt tøj til piger frem for drenge, men jeg ville være glad uanset hvad det var så længe det sundt og raskt:-) men ja, så blev det bekræftet til kønscanning det er en dreng og min mand jublede, jeg var også rigtig glad, men skulle lige vende mig til tanken fordi jeg havde troede det var en pige i så længe, nu er jeg overdrevet lykkelig og elsker ham over alt på jorden!:-)
Håber det bedste for dit kommende barn og dig, <3
Anmeld