Foranliggende moderkage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Åh :-D vi var til en kønscanning da jeg var 15+4 og vores lille bebse var ikke spor genert for at vise sine kønsdele, han spredte benene og voste sin finde tissemand haha:-) og til md scanning ville vi være helt sikker og hun sagde os det en dreng, så det var skønt! :-)

Det må være dejligt hehe .. vores er lidt mere blufærdig ! Griner... Og har seriøst ingen anelse om hvad det er.. fra da jeg havde mine posetive teste kaldte jeg spiren en lille Prinsesse, til Nf kunne vi heller intet se, stadigvæk vores prinsesse, Til 16 ugers scanningen Synes vi vi så noget der kunne være en Tap, men vi er jo ikke scannings billede læsere, det kunne lige så godt være Navlesnoren, og 18 ugers kunne hun ikke se noget, og så tænkte vi pige igen. Har prøvet at holde en kæde over maven der viste det en pige, og min kollega har prøvet og der viste den dreng.. Hehe .. Så tror der er en mening i vi ikke skal vide det.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

Det må være dejligt hehe .. vores er lidt mere blufærdig ! Griner... Og har seriøst ingen anelse om hvad det er.. fra da jeg havde mine posetive teste kaldte jeg spiren en lille Prinsesse, til Nf kunne vi heller intet se, stadigvæk vores prinsesse, Til 16 ugers scanningen Synes vi vi så noget der kunne være en Tap, men vi er jo ikke scannings billede læsere, det kunne lige så godt være Navlesnoren, og 18 ugers kunne hun ikke se noget, og så tænkte vi pige igen. Har prøvet at holde en kæde over maven der viste det en pige, og min kollega har prøvet og der viste den dreng.. Hehe .. Så tror der er en mening i vi ikke skal vide det.. hehe

Jeg sagde også en pige da jeg fik en positiv test men fordi der kun er drenge i min familie så tænkte jeg nok det ville blive en dreng men jeg sagde alligevel pige, synes der er så meget sødt tøj til piger frem for drenge, men jeg ville være glad uanset hvad det var så længe det sundt og raskt:-) men ja, så blev det bekræftet til kønscanning det er en dreng og min mand jublede, jeg var også rigtig glad, men skulle lige vende mig til tanken fordi jeg havde troede det var en pige i så længe, nu er jeg overdrevet lykkelig og elsker ham over alt på jorden!:-) 

Håber det bedste for dit kommende barn og dig, <3

Anmeld

26. maj 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg sagde også en pige da jeg fik en positiv test men fordi der kun er drenge i min familie så tænkte jeg nok det ville blive en dreng men jeg sagde alligevel pige, synes der er så meget sødt tøj til piger frem for drenge, men jeg ville være glad uanset hvad det var så længe det sundt og raskt:-) men ja, så blev det bekræftet til kønscanning det er en dreng og min mand jublede, jeg var også rigtig glad, men skulle lige vende mig til tanken fordi jeg havde troede det var en pige i så længe, nu er jeg overdrevet lykkelig og elsker ham over alt på jorden!:-) 

Håber det bedste for dit kommende barn og dig, <3

Jeg vil også elske mit uanset køn! forresten tillykke med din fine lille dreng må jeg så sige .... 

Ja til trygheds scanningen forklarede jordmoderen: Hvis man får det forkerte køn afvide til en scanning og så feks forventer at få en Pige men føder en dreng. Er det lidt ligesom at forvente en mercedes men få en fiat, fordi kroppen og sindet har planlagt sig til at købe feks pigetøj, pige ting osv..  

Så hun ville ikke sige det hvis hun ikke var 100% sikker..

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

Jeg vil også elske mit uanset køn! forresten tillykke med din fine lille dreng må jeg så sige .... 

Ja til trygheds scanningen forklarede jordmoderen: Hvis man får det forkerte køn afvide til en scanning og så feks forventer at få en Pige men føder en dreng. Er det lidt ligesom at forvente en mercedes men få en fiat, fordi kroppen og sindet har planlagt sig til at købe feks pigetøj, pige ting osv..  

Så hun ville ikke sige det hvis hun ikke var 100% sikker..

Fuldstændigt rigtigt :-D tusind tak søde og tillykke til dig med din fine bebse! :-) 

Du skal vel også føde i oktober?:-)

Anmeld

26. maj 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Fuldstændigt rigtigt :-D tusind tak søde og tillykke til dig med din fine bebse! :-) 

Du skal vel også føde i oktober?:-)

det er det jeg skal .. d 18 ... hehe hva med dig ? og tak

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

det er det jeg skal .. d 18 ... hehe hva med dig ? og tak

Ej hvor sjovt!! Skal føde d.15 oktober eller der er min termin blevet sat til :-D skal føde i Hvidovre hvad med dig

Anmeld

26. maj 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Ej hvor sjovt!! Skal føde d.15 oktober eller der er min termin blevet sat til :-D skal føde i Hvidovre hvad med dig

Jeg skal ligge på Næstved sygehus...  

er det første gang for dig ? .. smiler

Ja vi har tæt termin så hvor hyggeligt

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

Jeg skal ligge på Næstved sygehus...  

er det første gang for dig ? .. smiler

Ja vi har tæt termin så hvor hyggeligt

Ja det er første gang jeg er gravid :-D og smiler vi burde skrive og se hvem af os som føder først hihi

Anmeld

26. maj 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Ja det er første gang jeg er gravid :-D og smiler vi burde skrive og se hvem af os som føder først hihi

hehe .. .. Ja det bør vi.. det kunne være sjovt, jeg er også 1 gangs..  

Anmeld

27. maj 2012

Team Putte

Ønskebarnet12 skriver:

Ja!! Hvor langt henne er du? Eller har du født? :-)

Jeg er 36+4 med termin 20. juni, og stadig med et ønske om en on/off-knap på lillefisen Ønsket er størst når jeg gerne vil sove og hun danser techno så maven hopper derud ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.