Foranliggende moderkage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Ønskebarnet12

mor2011_ skriver:

meget især at jeg er også stor pige men begge gange har jeg mærket liv i uge 17

Vi ikke store vi har bare kurver;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

morethanperfect

Ønskebarnet12 skriver:

Hellere ikke bobler eller kildende fornemmelser ?:-)

Nej ..

Anmeld

26. maj 2012

Mutti2B

Jeg mærkede bobler fra 12 - 13 uge.
Det første rigtige spark mærkede jeg da jeg var 20+5 og jeg må sige, at da hun endelig sparkede, så gjorde hun det også godt for det første spark kunne jeg også mærke udenpå maven .

Efter den dag har jeg mærket hende hver dag.

Da jeg var 21+2 kunne man se det udenpå

Anmeld

26. maj 2012

Nadja+Baby+2012

Ønskebarnet12 skriver:

Hej smukke damer!

Håber i alle har det godt, jeg ville spørge om hvornår i kunne mærke jeres baby da i havde en foranliggende moderkage? Jeg er 19+5 idag. og jeg synes det ret svært at vudere om det er baby jeg mærke, tror virkelig det er, det føles som en storm i maven eller noget der vender sig eller lige pludselig BUM, men det sker ikke hele tiden sådan en til to gange, så kan jeg sidde og ryste lidt på maven eller holde mine hænder ind på maven men kan ikke mærke det igen.. 

oh ja, forresten når jeg ligger mig på ryggen som jeg altid gør, så når jeg har hænderne på maven så kan jeg mærke nede ved navlen og navlen noget der popper ligesom hjertet, er det babyen der ryster sådan, eller er det hans hjerte?

Jeg har en foranliggende moderkage, og kunne genkende spark da jeg var til md i 21+0, fordi jeg så det og mærkede det samtidig.. Hende scanningsdamen ku os mærke det. Men det jeg mærkede har jeg kunnet mærke tidligere os. Ved ikke helt præcist hvornår, men tror det var 19 eller sådan noget. Du skal ikke regne med en storm af spark. Det føles lidt som (nu lyder jeg lidt klam) om der er luft i tarmene der går ned og bliver til en lille fis. O

Jeg er 23+2 og har i denne uge kunnet se det udenpå maven os..

Anmeld

26. maj 2012

kekp

Ønskebarnet12 skriver:

Åh jeg håber snart jeg mærker noget:-) da du mærkede liv i uge 23 var det så hver dag? Og hvor meget puffede h*n om dagen? :-)

Jeg mærkede det som små puf til at starte med. Tror at jeg egentlig mærkede liv tidligere men kan huske at i uge 23 var jeg sikker på at det var ham som "skubbede". Jeg mærkede mest om aftenen, tror at det var fordi jeg arbejdede om dagen og derfor ikke tænkte over det. Jeg kunne til at starte med mærke mest hvis jeg lå på ryggen

Anmeld

26. maj 2012

Faith

Da jeg ventede tvillingerne havde jeg foranliggende moderkage, og den lå foran Emil, hvilket gjorde at jeg stort set ikke mærkede ham gennem hele graviditeten.

Var til en del ekstra skanninger fordi der jo var 2 og så fik jeg jo hver gang bekræftet at han var ok, men syntes det var meget frustrerende at jeg ikke mærkede ret meget til ham. Man bliver jo bekymret.

Anmeld

26. maj 2012

Team Putte

Har oz foranliggende moderkage og jeg var først rigtig sikker på det var lillefisen der sparkede i uge 21.. Farmand mærkede det dog først omkring uge 26-27

Snakkede med min jm om jeg endelig havde mærket liv og hun sagde at det var helt normalt hvis man stadig ik havde mærket liv i uge 21

Anmeld

26. maj 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Ja, det kilder tit her, men jeg har mærket lidt puff agtigt en til to gange, men så stopper det, og jeg er også lidt overvægtig, jeg hader at stå på vægten :-p den skræmmer mig lol, men jeg håber sku vi nærke bebsen snart:-) forresten hvad ligger der i din mave en pige eller dreng?:-)

jeg ved slet ikke hvad der ligger i min mave .. andet end det en baby hehe.. h*n har været så fræk at ligge med ryggen til sidste scanning hvor vi havde mulighed for at vide kønnet desværre... forhåbentlig kan de se det til Md hvis de ikke kan såe.. får jeg det ikke afvide før fødslen, da det må være et tegn hehe hvad med dig hvad venter du ? 

Anmeld

26. maj 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Vi ikke store vi har bare kurver;-) 

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

morethanperfect skriver:

Nej ..

Så må vi håbe hun mærke sin bebse snart:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.