Foranliggende moderkage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Mutti2B skriver:

Jeg mærkede bobler fra 12 - 13 uge.
Det første rigtige spark mærkede jeg da jeg var 20+5 og jeg må sige, at da hun endelig sparkede, så gjorde hun det også godt for det første spark kunne jeg også mærke udenpå maven .

Efter den dag har jeg mærket hende hver dag.

Da jeg var 21+2 kunne man se det udenpå

Åh hvor dejligt søde!:-) tænk at vi kvinder bære små dejlige unger inde i os, jeg glæder mig rigtig meget til jeg mærker de rigtige spark!:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Nadja+Baby+2012 skriver:

Jeg har en foranliggende moderkage, og kunne genkende spark da jeg var til md i 21+0, fordi jeg så det og mærkede det samtidig.. Hende scanningsdamen ku os mærke det. Men det jeg mærkede har jeg kunnet mærke tidligere os. Ved ikke helt præcist hvornår, men tror det var 19 eller sådan noget. Du skal ikke regne med en storm af spark. Det føles lidt som (nu lyder jeg lidt klam) om der er luft i tarmene der går ned og bliver til en lille fis. O

Jeg er 23+2 og har i denne uge kunnet se det udenpå maven os..

Jeg kan slet ikke vente til bebsen sparke at man kan se det uden på er jo ubeskriveligt<3

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

kekp skriver:

Jeg mærkede det som små puf til at starte med. Tror at jeg egentlig mærkede liv tidligere men kan huske at i uge 23 var jeg sikker på at det var ham som "skubbede". Jeg mærkede mest om aftenen, tror at det var fordi jeg arbejdede om dagen og derfor ikke tænkte over det. Jeg kunne til at starte med mærke mest hvis jeg lå på ryggen

Jeg synes også jeg mærker noget inde i mig når jeg endelig slapper af og ligger lidt:-) det skønt!! :-))

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Faith skriver:

Da jeg ventede tvillingerne havde jeg foranliggende moderkage, og den lå foran Emil, hvilket gjorde at jeg stort set ikke mærkede ham gennem hele graviditeten.

Var til en del ekstra skanninger fordi der jo var 2 og så fik jeg jo hver gang bekræftet at han var ok, men syntes det var meget frustrerende at jeg ikke mærkede ret meget til ham. Man bliver jo bekymret.

Ja man bLiver bestemt bekymret, og hvor dejligt medtvillinger, har altid ønsker mig det, men der ingen i min familie som har tvillinger:-( men jeg har en dejlig dreng i maven som kommer til verden til oktober:-) 

Jeg tror jeg mest blev bekymret når jeg læser andre som har fået en sen abort når de er 19-24 uger henne, det skrammer en, pg man er så bange for det sker for en selv

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Team Putte skriver:

Har oz foranliggende moderkage og jeg var først rigtig sikker på det var lillefisen der sparkede i uge 21.. Farmand mærkede det dog først omkring uge 26-27

Snakkede med min jm om jeg endelig havde mærket liv og hun sagde at det var helt normalt hvis man stadig ik havde mærket liv i uge 21

Ja min læge sagde at det meget normalt for første gangs føder at mærke liv senere, da jeg var til md scanning sagde hun kun jeg havde en foranliggende moderkage og at den ikke var i vejen for babyen så babyen godt kunne fødes, men hun var så hurtig at man nærmest slet ikke fik muligheden for at snakke:-) 

Men håber jeg snart får et rigtigt spark!:/)

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

jeg ved slet ikke hvad der ligger i min mave .. andet end det en baby hehe.. h*n har været så fræk at ligge med ryggen til sidste scanning hvor vi havde mulighed for at vide kønnet desværre... forhåbentlig kan de se det til Md hvis de ikke kan såe.. får jeg det ikke afvide før fødslen, da det må være et tegn hehe hvad med dig hvad venter du ? 

Åh :-D vi var til en kønscanning da jeg var 15+4 og vores lille bebse var ikke spor genert for at vise sine kønsdele, han spredte benene og voste sin finde tissemand haha:-) og til md scanning ville vi være helt sikker og hun sagde os det en dreng, så det var skønt! :-)

Anmeld

26. maj 2012

Team Putte

Ønskebarnet12 skriver:

Ja min læge sagde at det meget normalt for første gangs føder at mærke liv senere, da jeg var til md scanning sagde hun kun jeg havde en foranliggende moderkage og at den ikke var i vejen for babyen så babyen godt kunne fødes, men hun var så hurtig at man nærmest slet ikke fik muligheden for at snakke:-) 

Men håber jeg snart får et rigtigt spark!:/)

Husker selv hvor utålmodig jeg var.. Især til md-scanningen hvor jeg kunne se hvor livlig lillefisen var men bare ik kunne mærke noget!

Skal så sige at da jeg endelig mærkede hende var det kraftigt og rigtig meget! Lige så jeg dagligt fik ideen om at jeg måtte være helt blå indvendigt Mine spark startede nedderst på maven lige over skambenet da moderkagen har rykket sig med op og det så var der der først var "frit" til at losse igennem

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Team Putte skriver:

Husker selv hvor utålmodig jeg var.. Især til md-scanningen hvor jeg kunne se hvor livlig lillefisen var men bare ik kunne mærke noget!

Skal så sige at da jeg endelig mærkede hende var det kraftigt og rigtig meget! Lige så jeg dagligt fik ideen om at jeg måtte være helt blå indvendigt Mine spark startede nedderst på maven lige over skambenet da moderkagen har rykket sig med op og det så var der der først var "frit" til at losse igennem

Åååh hvor dejligt altså! Det må føles skønt! - håber min dreng sparker mig blå og lilla indvendig så længe han bare gør det :-D til md scanning var han godt nok en lille putte fis hehe, han lå rigtig og slappede af med hænderne bag hovedet og han vinkede endda med sine små dejlige fingre! Hvor kan børn gør en glad, jeg har aldrig i mit liv været så glad som jeg er når jeg ser ham:')

Anmeld

26. maj 2012

Team Putte

Ønskebarnet12 skriver:

Åååh hvor dejligt altså! Det må føles skønt! - håber min dreng sparker mig blå og lilla indvendig så længe han bare gør det :-D til md scanning var han godt nok en lille putte fis hehe, han lå rigtig og slappede af med hænderne bag hovedet og han vinkede endda med sine små dejlige fingre! Hvor kan børn gør en glad, jeg har aldrig i mit liv været så glad som jeg er når jeg ser ham:')

Sådan havde jeg det oz.. Los til bare jeg kan mærke noget.. Men så gik der nogle uger og så begyndte jeg så småt at ønske lillefisen havde en on/off-knap

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Team Putte skriver:

Sådan havde jeg det oz.. Los til bare jeg kan mærke noget.. Men så gik der nogle uger og så begyndte jeg så småt at ønske lillefisen havde en on/off-knap

Ja!! Hvor langt henne er du? Eller har du født? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.