Foranliggende moderkage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.937 visninger
39 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

Ønskebarnet12

Hej smukke damer!

Håber i alle har det godt, jeg ville spørge om hvornår i kunne mærke jeres baby da i havde en foranliggende moderkage? Jeg er 19+5 idag. og jeg synes det ret svært at vudere om det er baby jeg mærke, tror virkelig det er, det føles som en storm i maven eller noget der vender sig eller lige pludselig BUM, men det sker ikke hele tiden sådan en til to gange, så kan jeg sidde og ryste lidt på maven eller holde mine hænder ind på maven men kan ikke mærke det igen.. 

oh ja, forresten når jeg ligger mig på ryggen som jeg altid gør, så når jeg har hænderne på maven så kan jeg mærke nede ved navlen og navlen noget der popper ligesom hjertet, er det babyen der ryster sådan, eller er det hans hjerte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Hej smukke damer!

Håber i alle har det godt, jeg ville spørge om hvornår i kunne mærke jeres baby da i havde en foranliggende moderkage? Jeg er 19+5 idag. og jeg synes det ret svært at vudere om det er baby jeg mærke, tror virkelig det er, det føles som en storm i maven eller noget der vender sig eller lige pludselig BUM, men det sker ikke hele tiden sådan en til to gange, så kan jeg sidde og ryste lidt på maven eller holde mine hænder ind på maven men kan ikke mærke det igen.. 

oh ja, forresten når jeg ligger mig på ryggen som jeg altid gør, så når jeg har hænderne på maven så kan jeg mærke nede ved navlen og navlen noget der popper ligesom hjertet, er det babyen der ryster sådan, eller er det hans hjerte?

Ja jeg har samme problem her.. og det er ikke hver dag jeg mærker noget som helst ... Jeg har også en forliggende moderkage jeg er 19+2 idag. 

Jeg synes det kildrer lidt engang imellem og det er så det (Jeg er også lidt overvægtig). 

men det er langt fra hver dag, og er tit bekymret.. Men jeg tror med en forliggende moderkage kan vi vidst først forvente at mærke rigtig liv omkring uge 25? 

Anmeld

26. maj 2012

kekp

Ønskebarnet12 skriver:

Hej smukke damer!

Jeg havde foranliggende moderkage. Mærkede først liv omkring uge 23. Det kommer lige pludselig og det er fantastiskt

Anmeld

26. maj 2012

morethanperfect

Ønskebarnet12 skriver:

Hej smukke damer!

Min svigerinde er i uge 23. og hun har ikke mærket liv endnu ..

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Camillos skriver:

Ja jeg har samme problem her.. og det er ikke hver dag jeg mærker noget som helst ... Jeg har også en forliggende moderkage jeg er 19+2 idag. 

Jeg synes det kildrer lidt engang imellem og det er så det (Jeg er også lidt overvægtig). 

men det er langt fra hver dag, og er tit bekymret.. Men jeg tror med en forliggende moderkage kan vi vidst først forvente at mærke rigtig liv omkring uge 25? 

Ja, det kilder tit her, men jeg har mærket lidt puff agtigt en til to gange, men så stopper det, og jeg er også lidt overvægtig, jeg hader at stå på vægten :-p den skræmmer mig lol, men jeg håber sku vi nærke bebsen snart:-) forresten hvad ligger der i din mave en pige eller dreng?:-)

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

kekp skriver:

Jeg havde foranliggende moderkage. Mærkede først liv omkring uge 23. Det kommer lige pludselig og det er fantastiskt

Åh jeg håber snart jeg mærker noget:-) da du mærkede liv i uge 23 var det så hver dag? Og hvor meget puffede h*n om dagen? :-)

Anmeld

26. maj 2012

mor2011_

jeg kun mærke liv i uge 17 på trods foranliggende moderkage tro at det er meget forskelligt

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

morethanperfect skriver:

Min svigerinde er i uge 23. og hun har ikke mærket liv endnu ..

Hellere ikke bobler eller kildende fornemmelser ?:-)

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

mor2011_ skriver:

jeg kun mærke liv i uge 17 på trods foranliggende moderkage tro at det er meget forskelligt

Heldige!:-) 

Anmeld

26. maj 2012

mor2011_

Ønskebarnet12 skriver:

Heldige!:-) 

meget især at jeg er også stor pige men begge gange har jeg mærket liv i uge 17

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.