Nettemor skriver:
Nej vi har ingen faste planer. Jeg går på dagpenge pt og det vil jeg ikke når vi skal have nr 2. Det er alt for ustabilt. Og jeg vil jo heller ikke blive gravid 5 min efter jeg har fået mig et arbejde
Så vi tager det lidt som det kommer.. Vi har jo heldigvis en lånepige så Bassen er ikke helt enebarn
Men jeg vil da godt indrømme at det begynder at krille lidt ekstra i æggestokkene
Især efter min barndomsveninde har fået. Og min nærmest søster-veninde er gravid med nr 2 og vi fik de første rimelig tæt.. Men altså det nytter jo ikke noget at få nr 2 og så ikke kunne få arbejde og ikke ha råd til at sidde i huset..
(sorry det var da en længere smøre)
Nej det er rigtigt, kan godt forstå i vælger at vente så. Og især til der er et fast arbejde 
Men puha, det ville også kriller rigtig meget i min krop, hvis ikke vi havde valgt at få nr. 2 nu her
Og er glad for at jeg blev så hurtigt gravid 
Men kan godt forstå du synes det er lidt hårdt når nogle så tæt på en bliver gravid eller får barn igen - så føler man altså et lille stik af jalousi
Dog er jeg sikker på at det nok skal blive jeres tur igen inden for rimelig tid 
Anmeld