35+0 <3 35 dage til termin :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

AnnaK89

MorDk skriver:

FLOT mave!!! Ihhh jeg skal først føde til september.... Tæller ned! Selvom det liiige er tidligt nok 

Mange tak

Ja der er lige et stykke tid til - men hvis du spørger mig, er det aldrig for tidligt at tælle ned 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

JH12

Flot Stor Rund mave og dejligt du er ved at være ved vejs ende ..

Anmeld

25. maj 2012

AnnaK89

Joyce1986 skriver:

Flot Stor Rund mave og dejligt du er ved at være ved vejs ende ..

Tak skal du have Ja det er skønt at man kan se en ende på det

Går det godt med lille pigen?

Anmeld

25. maj 2012

JH12

AnnaKJ skriver:

Tak skal du have Ja det er skønt at man kan se en ende på det

Går det godt med lille pigen?

De 5 uger skal nok gå hurtig, selvom man er ved at være utålmodig, det værste er hvis man går over tid ...

Det går rigtig godt med bettepigen, dog er hun lidt ked af det her i varmen og hun spiser meget og hun vil ikke rigtig sove om dagen.. Men udover det går det godt

Anmeld

25. maj 2012

AnnaK89

Joyce1986 skriver:

De 5 uger skal nok gå hurtig, selvom man er ved at være utålmodig, det værste er hvis man går over tid ...

Det går rigtig godt med bettepigen, dog er hun lidt ked af det her i varmen og hun spiser meget og hun vil ikke rigtig sove om dagen.. Men udover det går det godt

Ja det skal nok gå stærkt Har stadig 2 x eksamen først og så et babyværelse der skal være færdigt

Ja, kunne forestille mig de små har det hårdt i den varme. Lærke sover næsten heller ikke i løbet af dagen. 

Men det er godt, at det går godt med hende - hun ser bare så super sød ud

Anmeld

25. maj 2012

Faith

Smuk mavse

Jeg er 36+3 i dag og begynder seriøst at blive besværet. Har uhyggeligt mange plukveer og lillebror står på en nerve i mit ben så jeg halter rundt som en anden haltefanden. Håber sådan han snart kommer, for kan skisme snart ikke mere

Har i forvejen tvillingedrenge på 2 år og det er svært at forklare dem at mor intet orker og ikke kan løfte på dem og lege med dem som hun plejer.

Øvøvøv synes ikke det er sjovt mere

Anmeld

25. maj 2012

AnnaK89

Faith skriver:

Smuk mavse

Jeg er 36+3 i dag og begynder seriøst at blive besværet. Har uhyggeligt mange plukveer og lillebror står på en nerve i mit ben så jeg halter rundt som en anden haltefanden. Håber sådan han snart kommer, for kan skisme snart ikke mere

Har i forvejen tvillingedrenge på 2 år og det er svært at forklare dem at mor intet orker og ikke kan løfte på dem og lege med dem som hun plejer.

Øvøvøv synes ikke det er sjovt mere

Tak

Jeg synes også det er rigtig hårdt i denne varme - dog har jeg ingen smerter eller noget, ej heller plukveer

Men energi er der virkelig ikke meget af tilbage nu.

Anmeld

25. maj 2012

Faith

AnnaKJ skriver:

Tak

Jeg synes også det er rigtig hårdt i denne varme - dog har jeg ingen smerter eller noget, ej heller plukveer

Men energi er der virkelig ikke meget af tilbage nu.

Ja varmen gør det ikke ligefrem nemmere at være højgravid

Jeg havde osse sindssygt mange plukveer med drengene til sidst, så jeg håber på at det betyder at der ikke er langt igen. Tror ikke jeg når til termin i hvert fald.

Anmeld

25. maj 2012

AnnaK89

Faith skriver:

Ja varmen gør det ikke ligefrem nemmere at være højgravid

Jeg havde osse sindssygt mange plukveer med drengene til sidst, så jeg håber på at det betyder at der ikke er langt igen. Tror ikke jeg når til termin i hvert fald.

Det havde jeg også med Lærke, var ved at gå i fødsel i uge 29, men fødte ikke før 41+4.

Håber ikke jeg skal gå så længe denne gang

Anmeld

25. maj 2012

Faith

AnnaKJ skriver:

Det havde jeg også med Lærke, var ved at gå i fødsel i uge 29, men fødte ikke før 41+4.

Håber ikke jeg skal gå så længe denne gang

Jeg var osse ved at føde drengene i uge 26, men holdt heldigvis på dem til 33+3.

Åh nej 41+4 på trods af mange plukveer. Det kan jeg bare slet ikke overskue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.