35+0 <3 35 dage til termin :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

AnnaK89

Faith skriver:

Jeg var osse ved at føde drengene i uge 26, men holdt heldigvis på dem til 33+3.

Åh nej 41+4 på trods af mange plukveer. Det kan jeg bare slet ikke overskue

Nej puha - det var også virkelig uoverskueligt til sidst og havde næsten opgivet håbet om at gå igang af mig selv, men hun kom heldigvis i sidste øjeblik af sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Savannah

Smuk badebold du har under trøjen Ej spøg til side.. Det er virkelig en flot mave!
Men måske ikke så rar her i varmen??

Anmeld

25. maj 2012

Faith

AnnaKJ skriver:

Nej puha - det var også virkelig uoverskueligt til sidst og havde næsten opgivet håbet om at gå igang af mig selv, men hun kom heldigvis i sidste øjeblik af sig selv

Var det om sommeren?

Jeg synes at når man når uge 40 så er der ingen grund til at baby skal være derinde længere. Men det er jo selvfølgelig bedst at gå i gang af sig selv. Det må bare være SÅ frustrerende at gå så lang tid over tid.

Anmeld

25. maj 2012

AnnaK89

Sally-Slingshot skriver:

Smuk badebold du har under trøjen Ej spøg til side.. Det er virkelig en flot mave!
Men måske ikke så rar her i varmen??

Haha mange tak

Nej det er godt nok meget varmt lige nu - men har jo ikke så lang tid tilbage

Anmeld

25. maj 2012

AnnaK89

Faith skriver:

Var det om sommeren?

Jeg synes at når man når uge 40 så er der ingen grund til at baby skal være derinde længere. Men det er jo selvfølgelig bedst at gå i gang af sig selv. Det må bare være SÅ frustrerende at gå så lang tid over tid.

Nej det var heldigvis i oktober - så ikke noget sommervarme der

Anmeld

25. maj 2012

Savannah

AnnaKJ skriver:

Haha mange tak

Nej det er godt nok meget varmt lige nu - men har jo ikke så lang tid tilbage

Neej det er jo lige om lidt Så det går nok lige - håber jeg

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

Sikke en fantastisk fin mave Kuglerund

Det bliver dejligt at møde den lille der gemmer sig derinde hva? Hvordan går det ellers med dig?

Anmeld

25. maj 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Sikke en fantastisk fin mave Kuglerund

Det bliver dejligt at møde den lille der gemmer sig derinde hva? Hvordan går det ellers med dig?

Mange tak - ja den er rund som en bold  

Jaaa jeg glæder HELT VILDT efterhånden - er spændt på om hun ligner sin storesøster, for hvis hun gør det, så er hun virkelig en køn baby Er også spændt på hvilken type nu er

Jamen jeg har det helt fint - døjer lidt med varmen, men ingen smerter eller plukveer, så det er bare dejligt

Anmeld

25. maj 2012

twinny

sikke en fin stor mave...

Anmeld

25. maj 2012

Mother-love

Sååå fin babybolig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.