35+0 <3 35 dage til termin :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Mange tak - ja den er rund som en bold  

Jaaa jeg glæder HELT VILDT efterhånden - er spændt på om hun ligner sin storesøster, for hvis hun gør det, så er hun virkelig en køn baby Er også spændt på hvilken type nu er

Jamen jeg har det helt fint - døjer lidt med varmen, men ingen smerter eller plukveer, så det er bare dejligt

Ja ville da ikke gøre noget med en mini Lærke Så ved man jo det bliver en lækker bebs Men det gør det nu nok uanset

Dejligt at du ikke har de store gener. Jeg tror de fleste døjer med varmen Jeg gør også Men jeg er nu alligevel glad for at jeg ikke render rundt og er høj gravid. End indre radiator er jo i forvejen helt ødelagt under sådan en graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Ja ville da ikke gøre noget med en mini Lærke Så ved man jo det bliver en lækker bebs Men det gør det nu nok uanset

Dejligt at du ikke har de store gener. Jeg tror de fleste døjer med varmen Jeg gør også Men jeg er nu alligevel glad for at jeg ikke render rundt og er høj gravid. End indre radiator er jo i forvejen helt ødelagt under sådan en graviditet

Ja selvfølgelig gør det det  

Denne gang har virkelig været en skøn graviditet i forhold til den med Lærke, det har bare været nemt (på nær madforgiftning)  

Tror rigtig mange døjer med varmen Men du har ret i, at kroppen er lidt mærkelig i forvejen når man er gravid

Anmeld

25. maj 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Denne gang har virkelig været en skøn graviditet i forhold til den med Lærke, det har bare været nemt (på nær madforgiftning)  

Tror rigtig mange døjer med varmen Men du har ret i, at kroppen er lidt mærkelig i forvejen når man er gravid

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Dejligt at opleve den gode graviditet også Jeg satser også på at jeg har opbrugt min kvalme kvote så de næste graviditeter bliver næsten kvalme fri (man har jo lov at håbe )

Ja puha. Jeg rendte jo rundt om vinteren og frøs ikke .. Kun hvis jeg fik våde fødder eller sådan noget..

Anmeld

25. maj 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Dejligt at opleve den gode graviditet også Jeg satser også på at jeg har opbrugt min kvalme kvote så de næste graviditeter bliver næsten kvalme fri (man har jo lov at håbe )

Ja puha. Jeg rendte jo rundt om vinteren og frøs ikke .. Kun hvis jeg fik våde fødder eller sådan noget..

Hehe ja lad os håbe du slipper Kvalme er noget af det mest ubehagelige  Jeg har dog været heldig begge gange, hvor jeg kun har haft det 1½ uge  

Ja for søren - jeg havde da godt nok også varmen i oktober da Lærke blev født  

Anmeld

25. maj 2012

HeidiØ

AnnaKJ skriver:

Det er så skønt snart at være ved vejs ende

35 DAGE TIL TERMIN!! Nøj, hvor jeg glæder mig til at se min baby-fis 

Her er billedet fra idag - 35+0 

Er du vims, en flot mave!!!!

Anmeld

25. maj 2012

AnnaK89

HeidiØ skriver:

Er du vims, en flot mave!!!!

Eeej mange tak altså   

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Hehe ja lad os håbe du slipper Kvalme er noget af det mest ubehagelige  Jeg har dog været heldig begge gange, hvor jeg kun har haft det 1½ uge  

Ja for søren - jeg havde da godt nok også varmen i oktober da Lærke blev født  

Jeg havde så kvalme fra uge 7 og til uge 17-18  Og det var ikke kun kvalme. Det kom også ovenud et par gange om dagen.. Og så kunne man sidde og læse på diverse babysites at uge 12: Nu skulle din kvalme gerne begynde at forsvinde igen.. (YEAH RIGHT)

Så jeg synes da jeg har taget min del

Anmeld

25. maj 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Jeg havde så kvalme fra uge 7 og til uge 17-18  Og det var ikke kun kvalme. Det kom også ovenud et par gange om dagen.. Og så kunne man sidde og læse på diverse babysites at uge 12: Nu skulle din kvalme gerne begynde at forsvinde igen.. (YEAH RIGHT)

Så jeg synes da jeg har taget min del

Ej puhha så ramt du har været - vi håber det bliver bedre næste gang  

Har i egentlig planer for hvornår i gerne vil have en mere?

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Ej puhha så ramt du har været - vi håber det bliver bedre næste gang  

Har i egentlig planer for hvornår i gerne vil have en mere?

Nej vi har ingen faste planer. Jeg går på dagpenge pt og det vil jeg ikke når vi skal have nr 2. Det er alt for ustabilt. Og jeg vil jo heller ikke blive gravid 5 min efter jeg har fået mig et arbejde  Så vi tager det lidt som det kommer.. Vi har jo heldigvis en lånepige så Bassen er ikke helt enebarn Men jeg vil da godt indrømme at det begynder at krille lidt ekstra i æggestokkene  Især efter min barndomsveninde har fået. Og min nærmest søster-veninde er gravid med nr 2 og vi fik de første rimelig tæt.. Men altså det nytter jo ikke noget at få nr 2 og så ikke kunne få arbejde og ikke ha råd til at sidde i huset..

(sorry det var da en længere smøre)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.