36+3 idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Totalt sej tøs!

Ja vejret var fantastisk hele pinsen så det er jo helt perfekt til fest og farver Skønt når ungerne får brændt så meget krudt af, og her hjælper vejret jo bare endnu mere når de kan rende udenfor

ja det er fantasktisk - og så sover du så skøøønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

ja det er fantasktisk - og så sover du så skøøønt

Præcis! Vi kan se det samme på katten efter han er begyndt at komme ud Han er oz lidt et barn på mange måder

Anmeld

29. maj 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Ja det er præcis det samme her - maven rykker sig helt over til den ene side - eller numsen gør har også fundet ud af - aer jeg maven bliden hvor hans numse er - så puffer han lige en gang *G* Der sad en dame i venterummet idag der så maven rykkede sig - jeg reagerede ik - er jo vant til det, men lod mærke til hendes chokkederede udkryk hehe

Hehe det ser altså også vildt ud.. Og tænk hvad fremmede ikke tænker haha... Kan godt forstå hun så lidt shokket ud

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Præcis! Vi kan se det samme på katten efter han er begyndt at komme ud Han er oz lidt et barn på mange måder

Ja det er fantastisk - elvis stak også af i fredags - han var væk 2 1/2 time. Så tristan ku ik sove - men elvis kom heldigvis selv hjem- puuha men han fik da også mor her til at tude *G*

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Hehe det ser altså også vildt ud.. Og tænk hvad fremmede ikke tænker haha... Kan godt forstå hun så lidt shokket ud

Ja det er jo vildt så ja forstår dem-  vi er jo vant til at se det

Anmeld

29. maj 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Ja det er jo vildt så ja forstår dem-  vi er jo vant til at se det

Præcis... Og de ser det jo måske kun lige den ene gang hehe

Anmeld

30. maj 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Præcis... Og de ser det jo måske kun lige den ene gang hehe

Ja nemlig ja - men altså har aldrig haft så meget sul på maven så kan også mærke meget og se meget  - som du også ka -

Anmeld

30. maj 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Ja nemlig ja - men altså har aldrig haft så meget sul på maven så kan også mærke meget og se meget  - som du også ka -

Det er jo også helt ekstremt hvor stor ens mave kan blive hahaa...
Jeg var sikker på jeg bare ville få en lille bold, men det synes jeg bestemt ikke den er.. Selvom ALLE siger den er MEGET lille i forhold til andre der kun har en uge til termin... Måske det føles ekstra voldsom når man altid har været en lille smule undervægtig hehe..

Anmeld

30. maj 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Det er jo også helt ekstremt hvor stor ens mave kan blive hahaa...
Jeg var sikker på jeg bare ville få en lille bold, men det synes jeg bestemt ikke den er.. Selvom ALLE siger den er MEGET lille i forhold til andre der kun har en uge til termin... Måske det føles ekstra voldsom når man altid har været en lille smule undervægtig hehe..

Ja det er jo klart - du er jo ik helt vant til samme slags sul på kroppen så. Men ja ka da også se der er manbge der er meget megert større og breddere end jeg. Men de er så gået fri af elefantfødderne og hænderne

Så jahh bare der kommer en rask bebs ud af det - så er det fint. 

Anmeld

30. maj 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Ja det er jo klart - du er jo ik helt vant til samme slags sul på kroppen så. Men ja ka da også se der er manbge der er meget megert større og breddere end jeg. Men de er så gået fri af elefantfødderne og hænderne

Så jahh bare der kommer en rask bebs ud af det - så er det fint. 

Det tænker jeg også..
JEg er også tit blevet spurgt om jeg ikke tænker meget over min vægt, nu jeg var så tynd før (har aldrig gået op i min vægt), men der er mit svar også bare: jeg tager det på jeg tager på, spiser hvad jeg vil, for ved det er det bedste for bebs. og kroppen skal desuden nok styre hvor mange kilo der kommer på kroppen, for er der brug for det, så tager man det på.
Tror ikke man kan styre det alligevel, uanset hvor meget man prøver..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.