Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laijona Äiti skriver: Hmm.. min kæreste siger hele tiden "armen, nu er der ikke langt igen" - (har lidt små veer så han er sikker på jeg ikke når terminen)
Hmm.. min kæreste siger hele tiden "armen, nu er der ikke langt igen" - (har lidt små veer så han er sikker på jeg ikke når terminen)
Syntes alle andre har den holdning, end en selv- Mener selv vi holder termin, men iflg. familien så sku det ske om en uges tid - arhh det har vi da ik tid til nu ska da også liiige og lige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotusCPH skriver: Næææ skønherlig besked at få - selv når baby sidder i fødderne disse dage Er rundet de 87 puuha - men det er mere hænder og fødder den er helt gal med & super Tak -
Næææ skønherlig besked at få - selv når baby sidder i fødderne disse dage Er rundet de 87 puuha - men det er mere hænder og fødder den er helt gal med
& super Tak -
LotusCPH skriver: Syntes alle andre har den holdning, end en selv- Mener selv vi holder termin, men iflg. familien så sku det ske om en uges tid - arhh det har vi da ik tid til nu ska da også liiige og lige
Min familie har delte meninger om hvornår det må ske, min mor ringer enddna når hun skal noget og beordrer mig til ikke at føde liige den dag. Og vi har 4 fødselsdage i den tøtte familie op til termin så dem vil jeg ikke selv ramme...
LotusCPH skriver: Taget her til morgen - men måte lige have et billede af maven - har gået de sidste dage med elefantfødder, og tæer og plukveer så sku lige skynde mig at napse lidt billeder - hvis nu Håber I alle nyder sommerfeberen - og snart får baby ud i armene Nu fra 66 kg - 87 kg lige ud 21 KG + Inden forundring baby er så stor den er rykket ned til fødderne *G*
Taget her til morgen - men måte lige have et billede af maven - har gået de sidste dage med elefantfødder, og tæer og plukveer så sku lige skynde mig at napse lidt billeder - hvis nu
Håber I alle nyder sommerfeberen - og snart får baby ud i armene
Nu fra 66 kg - 87 kg lige ud 21 KG + Inden forundring baby er så stor den er rykket ned til fødderne *G*
Sikken en flot mave - du er flot gravid
LotusCPH skriver: Arhh hottie ligefrem- men jeg vinker pænt og fint som dronningen *G*
Arhh hottie ligefrem- men jeg vinker pænt og fint som dronningen *G*
Hold da op.. Selvfølgelig er du en hottie
Årh det bliver godt den dag vi mødes og sammen kan vinke!
Gik det godt med housewarming'en?
M&R skriver: jeg har taget 26 kilo på så ved hvordan du har det... er så klar til at den baby kommer ud min... mine fødder er mega tykke... avs... De sidste syv kilo tog jeg på i forrige uge på en gang... halløjsa vand... mine ankler er væk....
jeg har taget 26 kilo på så ved hvordan du har det... er så klar til at den baby kommer ud min... mine fødder er mega tykke... avs... De sidste syv kilo tog jeg på i forrige uge på en gang... halløjsa vand... mine ankler er væk....
Puuha længe leve bare tæer *G* Vi ska til sidste lægetjek idag - men i regnvejr ka jeg jo ik cykle i bare tæer *G* Så manndens støvler må i brug Pokkers..Til housewarmingen i lørdags - rendte jeg rundt i bare tæer og stooore slippers *G* Dejligt befriende Men der blev godt nok kommenteret elefantfødder men tænker lidt- der er vel noget vi ka gøre - Det med benene op og sådan - det funker ikke her - Har I nogle triks - Men altså der er ik så lang tid endnu, så det er bare om at bide det i os tror jeg
Laijona Äiti skriver: Min familie har delte meninger om hvornår det må ske, min mor ringer enddna når hun skal noget og beordrer mig til ikke at føde liige den dag. Og vi har 4 fødselsdage i den tøtte familie op til termin så dem vil jeg ikke selv ramme...
Ja korrekt - men altså baby kommer når den vil men det lyder lidt til det samme her *G* Men er nu meget sjovt alligevel
*** skriver: Sikken en flot mave - du er flot gravid
Nææh mange tak skal du ha Opløftende i denne hårde hårde tid hehe
pemiro skriver: WOW hvor er du smuk gravid...Man kan da overhovedet ikke se hvor de +mange kilo har sat sig... Det var da imponerende...Gid jeg også sku ha massage.. uh det kunne dælme være lækkert (tror jeg) hehe...
WOW hvor er du smuk gravid...Man kan da overhovedet ikke se hvor de +mange kilo har sat sig... Det var da imponerende...Gid jeg også sku ha massage.. uh det kunne dælme være lækkert (tror jeg) hehe...
Hvor er du da sød Men ku ik få mine ben helt med på billedet uden hovedet røg af. Men det hele sidder dér, ka jeg så informere - har aldrig set så store fusser Det er nu nået helt op til knæhøjde- uhhhff- Du bærer godt nok også din mavse godt men alstå sys alle maver er SÅ flotte - det er bare så livsbekræftende Er I begyndt at få hårdere slag fra den lille - syntes godt nok jeg får nogle ordentlige jag og slag. Puuhaa Om det er plukveer eller hva - ved jeg ik.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128