36+3 idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.348 visninger
47 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

LotusCPH

Taget her til morgen - men måte lige have et billede af maven - har gået de sidste dage med elefantfødder, og tæer og plukveer  så sku lige skynde mig at napse lidt billeder - hvis nu

Håber I alle nyder sommerfeberen - og snart får baby ud i armene

Nu fra 66 kg - 87 kg lige ud 21 KG + Inden forundring baby er så stor den er rykket ned til fødderne *G*

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

lio

Fiiiin mave!

uhh..de fødder.. av av, jeg iver efter noget fodmassage!

Anmeld

25. maj 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

Fiiiin mave!

uhh..de fødder.. av av, jeg iver efter noget fodmassage!

Ja det er super lækkert - fik det som surprice af manden igår. Svigermor sku liiige køre med mig - så troede vi sku handle til morgendagens housewarming. Men næ nej blev skam kørt ned til en thaiMassør der ku triks på nakke, lænd, hænder og fødder Så lækkert

1time i himlen Men at stå der med havearbejderhår og grønnetæer pga. græsset og morgenhår. YEsss yes den tog vi lige med

Men ka anbefale at komme til massør i disse tider af graviditeten ...løsner ret meget op. Selvom hender her var ret bange for at sætte mig igang

Anmeld

25. maj 2012

lio

LotusCPH skriver:

Ja det er super lækkert - fik det som surprice af manden igår. Svigermor sku liiige køre med mig - så troede vi sku handle til morgendagens housewarming. Men næ nej blev skam kørt ned til en thaiMassør der ku triks på nakke, lænd, hænder og fødder Så lækkert

1time i himlen Men at stå der med havearbejderhår og grønnetæer pga. græsset og morgenhår. YEsss yes den tog vi lige med

Men ka anbefale at komme til massør i disse tider af graviditeten ...løsner ret meget op. Selvom hender her var ret bange for at sætte mig igang

øøvv... det vil jeg også.... ihh... hvor lyder det dejligt.. 

Anmeld

25. maj 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

øøvv... det vil jeg også.... ihh... hvor lyder det dejligt.. 

Pssst --- har også pjevset lidt når vi sku sove - så tror bare ik han gad høre på mere

Anmeld

25. maj 2012

lio

LotusCPH skriver:

Pssst --- har også pjevset lidt når vi sku sove - så tror bare ik han gad høre på mere

Hmm.. min kæreste siger hele tiden "armen, nu er der ikke langt igen" - (har lidt små veer så han er sikker på jeg ikke når terminen)

Anmeld

25. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Taget her til morgen - men måte lige have et billede af maven - har gået de sidste dage med elefantfødder, og tæer og plukveer  så sku lige skynde mig at napse lidt billeder - hvis nu

Nu fra 66 kg - 87 kg lige ud 21 KG + Inden forundring baby er så stor den er rykket ned til fødderne *G*

Uuuuhh en hottie!! EN HOTTIE!!!

Anmeld

25. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Ihhh hvor er du fin:-):-) og må sige at kiloene da har sat sig de helt rigtige steder:-) :-D:-D:-D du er så smuk

Anmeld

27. maj 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Ihhh hvor er du fin:-):-) og må sige at kiloene da har sat sig de helt rigtige steder:-) :-D:-D:-D du er så smuk

Næææ skønherlig besked at få - selv når baby sidder i fødderne disse dage Er rundet de 87 puuha - men det er mere hænder og fødder den er helt gal med

& super Tak  -

Anmeld

27. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Uuuuhh en hottie!! EN HOTTIE!!!

Arhh hottie ligefrem-  men jeg vinker pænt og fint som dronningen *G*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.