36+3 idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

LotusCPH

WOW hvor er du smuk gravid...
Man kan da overhovedet ikke se hvor de +mange kilo har sat sig... Det var da imponerende...

Gid jeg også sku ha massage.. uh det kunne dælme være lækkert (tror jeg) hehe...

Det er lækkert  med massage . nogle steder har de en briks med hul i til mavs SÅ lækkert - men har ik fået det prøvet - Manden min fik en tid hos en thai. Du hopper jo nærmest rundt på dig og vimser rundt hehe ret skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Hold da op.. Selvfølgelig er du en hottie

Årh det bliver godt den dag vi mødes og sammen kan vinke!

Gik det godt med housewarming'en?

Ja det bliver SÅ fedt at ses - så skal vinkemusklen satme svinges

Jo det fik bare SÅ godt - var sådan en go dag - alle var bare så glade, go mad, fest, stemning og ja det hele klappede abre og manden var bare suveræn  

50 gæster blandet med bebser og større børn - á 8 stk - puuha så ungerne fik da leget og sov dejligt efter

kaya fik dog lige lov at komme en tur på skadestuen med faaaaaaar igår, mens jeg blev hjemme med tristan. Hun havde hoppet lidt vildt og landet ovenpå tristan i trampolinen. ( De må ellers ik hoppe derinde to) Så det var lidt uheldligt - men hendes albue var gået af led, men hun var så sej. Sagde til far inden de tog aftes. " jeg vil ikke græde på hospitalet" hvor far så siger, det er oki at græde når noget gør ondt. og helt bestemt siger hun: "Nej far, jeg er en stor pige "  

SEJT

Anmeld

29. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Puuha længe leve bare tæer *G* Vi ska til sidste lægetjek idag - men i regnvejr ka jeg jo ik cykle i bare tæer *G* Så manndens støvler må i brug Pokkers..

Til housewarmingen i lørdags - rendte jeg rundt i bare tæer og stooore slippers *G* Dejligt befriende Men der blev godt nok kommenteret elefantfødder

men tænker lidt- der er vel noget vi ka gøre - Det med benene op og sådan - det funker ikke her - Har I nogle triks - Men altså der er ik så lang tid endnu, så det er bare om at bide det i os tror jeg  

Min skønne nabo foreslog en halvanden liters flaske med vand i og så rulle den under fødderne.... det virkede for mig:-):-) så skønt:-)
men nu må vi se om jeg får brug for det igen... har haft begyndende veer siden igår eftermiddags og syntes de tager lidt til enfnu... har snakket med fødegangen som sagde jeg sku ligge mig og slappe af og så se tiden an... de mente dey sagtens kunne være starten... så nu blir det spændende og se om det tager til og blir ved:-)

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Min skønne nabo foreslog en halvanden liters flaske med vand i og så rulle den under fødderne.... det virkede for mig:-):-) så skønt:-)
men nu må vi se om jeg får brug for det igen... har haft begyndende veer siden igår eftermiddags og syntes de tager lidt til enfnu... har snakket med fødegangen som sagde jeg sku ligge mig og slappe af og så se tiden an... de mente dey sagtens kunne være starten... så nu blir det spændende og se om det tager til og blir ved:-)

Næææh hvor er det dog spændende Uhh - har også bedt manden om at proppe sneakers i fryseren og have sodavandene klar til farten. Så vi ka få hurtig energi når det sker  

Ja ku være jeg sku prøve det med vandet- Det med at drikke det er ikke det nemmeste. Prøvede igår med en hæle og tå-kur og så trykke eller rettere kløw ovenpå foden med den- og kan idag strække tæerne sådan bare lidt *G*

SÅ måske man sku gøre det- det med benene op og masser vand funker ik her  

Anmeld

29. maj 2012

lio

LotusCPH skriver:

Ja korrekt - men altså baby kommer når den vil men det lyder lidt til det samme her *G* Men er nu meget sjovt alligevel  

Anmeld

29. maj 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Hvor er du da sød Men ku ik få mine ben helt med på billedet uden hovedet røg af. Men det hele sidder dér, ka jeg så informere - har aldrig set så store fusser Det er nu nået helt op til knæhøjde- uhhhff- Du bærer godt nok også din mavse godt  

men alstå sys alle maver er SÅ flotte - det er bare så livsbekræftende

Er I begyndt at få hårdere slag fra den lille - syntes godt nok jeg får nogle ordentlige jag og slag. Puuhaa Om det er plukveer eller hva - ved jeg ik. 

Jeg synes bevægelserne er det samme.. Kan mærke han er blevet større selvfølgelig og derfor møver lidt mere, men synes ikke det er voldsomt.
Min moderkager ligger på maveskindet, så har generelt ikke været generet af kraftige spark på noget tidspunkt

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Jeg synes bevægelserne er det samme.. Kan mærke han er blevet større selvfølgelig og derfor møver lidt mere, men synes ikke det er voldsomt.
Min moderkager ligger på maveskindet, så har generelt ikke været generet af kraftige spark på noget tidspunkt

Det må være rart Ham her ka godt nok lige gå til den

Anmeld

29. maj 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Det må være rart Ham her ka godt nok lige gå til den

Det kan ham her godt nok også, sådan at andre folk ligger mærke til det hcis jeg sidder og slapper af.. Maven flytter sig simpelthen fra side til side, det ser så vildt ud.. Men trods det så mærker jeg det omtrent ikke, selvfølgelig mærker jeg det, men somme tider kan kæresten fx mærke det på maven hvor jeg ikke selv lægger mærke til det :/ haha

Anmeld

29. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Ja det bliver SÅ fedt at ses - så skal vinkemusklen satme svinges

Jo det fik bare SÅ godt - var sådan en go dag - alle var bare så glade, go mad, fest, stemning og ja det hele klappede abre og manden var bare suveræn  

50 gæster blandet med bebser og større børn - á 8 stk - puuha så ungerne fik da leget og sov dejligt efter

kaya fik dog lige lov at komme en tur på skadestuen med faaaaaaar igår, mens jeg blev hjemme med tristan. Hun havde hoppet lidt vildt og landet ovenpå tristan i trampolinen. ( De må ellers ik hoppe derinde to) Så det var lidt uheldligt - men hendes albue var gået af led, men hun var så sej. Sagde til far inden de tog aftes. " jeg vil ikke græde på hospitalet" hvor far så siger, det er oki at græde når noget gør ondt. og helt bestemt siger hun: "Nej far, jeg er en stor pige "  

SEJT

Totalt sej tøs!

Ja vejret var fantastisk hele pinsen så det er jo helt perfekt til fest og farver Skønt når ungerne får brændt så meget krudt af, og her hjælper vejret jo bare endnu mere når de kan rende udenfor

Anmeld

29. maj 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Det kan ham her godt nok også, sådan at andre folk ligger mærke til det hcis jeg sidder og slapper af.. Maven flytter sig simpelthen fra side til side, det ser så vildt ud.. Men trods det så mærker jeg det omtrent ikke, selvfølgelig mærker jeg det, men somme tider kan kæresten fx mærke det på maven hvor jeg ikke selv lægger mærke til det :/ haha

Ja det er præcis det samme her - maven rykker sig helt over til den ene side - eller numsen gør har også fundet ud af - aer jeg maven bliden hvor hans numse er - så puffer han lige en gang *G* Der sad en dame i venterummet idag der så maven rykkede sig - jeg reagerede ik - er jo vant til det, men lod mærke til hendes chokkederede udkryk hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.