Hvad synes i om navnet Georgina?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Nettemor

Monica P skriver:

Det minder mig om min ynglingsserie da jeg var mindre De 5 Børgerne, jeg syntes det er et sødt navn :-)

Monica

Lige min første tanke

TS: Jeg synes det er et sødt navn. Jeg havde faktisk 'glemt' det lidt men da jeg var barn ville jeg gerne ha en datter der skulle hedde det. Netop fordi jeg synes hende fra 'De 5' var så sej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

sus73

Jeg bryder mig ikke om det. Men det er jo smag og behag - sådan er det med alle navne.

Anmeld

24. maj 2012

Troldemommi

Nettemor skriver:

Lige min første tanke

TS: Jeg synes det er et sødt navn. Jeg havde faktisk 'glemt' det lidt men da jeg var barn ville jeg gerne ha en datter der skulle hedde det. Netop fordi jeg synes hende fra 'De 5' var så sej

Hun var nemlig en sej pige :-)

Anmeld

24. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg går og overvejer navnet Georgina til min min kommende datter. Da jeg selv er englænder og meget af min familie bor i England, ønskede jeg ikke et alt for dansk navn.

Hvad synes i om det? Er det for mærkeligt at hedde, når man bor i Danmark? Kom endelig med jeres ærlige mening!

Knus

Rigtig fint navn syns jeg

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Det minder mig om min ynglingsserie da jeg var mindre De 5 Børgerne, jeg syntes det er et sødt navn :-)

Monica

Hehe kender godt de bøger Og tak!

Anmeld

24. maj 2012

Nettemor

Monica P skriver:

Hun var nemlig en sej pige :-)

Ja mega. Jeg ville så gerne være ligesom hende Men vi havde ikke nogle fede mysterier der skulle opklares

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Lige min første tanke

Hehe det er hun også hende Georgina

Anmeld

24. maj 2012

Troldemommi

Nettemor skriver:

Ja mega. Jeg ville så gerne være ligesom hende Men vi havde ikke nogle fede mysterier der skulle opklares

det kneb det også gevaldigt med der hvor jeg kommer fra :-)

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

sus73 skriver:

Jeg bryder mig ikke om det. Men det er jo smag og behag - sådan er det med alle navne.

Det er også fair nok

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Rigtig fint navn syns jeg

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.