Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Barnepigen skriver: Jeg kan ikke lide det Hvad synes du om de her navne Michelle Angela Sophie/Sofie Emmelie/Emily
Jeg kan ikke lide det
Hvad synes du om de her navne
Michelle Angela Sophie/Sofie Emmelie/Emily
Det er jo smag og behag
Super søde navne Og meget internationale må man sige.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan godt lide navnet
Strawberry skriver: Jeg kan godt lide navnet
Anonym skriver: Hejsa Jeg går og overvejer navnet Georgina til min min kommende datter. Da jeg selv er englænder og meget af min familie bor i England, ønskede jeg ikke et alt for dansk navn. Hvad synes i om det? Er det for mærkeligt at hedde, når man bor i Danmark? Kom endelig med jeres ærlige mening! Knus
Hejsa
Jeg går og overvejer navnet Georgina til min min kommende datter. Da jeg selv er englænder og meget af min familie bor i England, ønskede jeg ikke et alt for dansk navn.
Hvad synes i om det? Er det for mærkeligt at hedde, når man bor i Danmark? Kom endelig med jeres ærlige mening!
Knus
Okay, men klinger bedst på engelsk
Jeg bryder mig ikke om det Men det der med navne er jo også noget vældig personligt noget, håber du finder det du synes er det helt rigtige navn til din datter
Mor til Ella skriver: Okay, men klinger bedst på engelsk
Det synes jeg også det gør
Alex R. skriver: Synes det er et rigtig flot navn, men måske bliver det lidt svært at få folk til at udtale det korrekt her i Danmark.
Synes det er et rigtig flot navn, men måske bliver det lidt svært at få folk til at udtale det korrekt her i Danmark.
Det tror jeg du har ret i, men det er nok til at lære for de fleste
Camilla30 skriver: Jeg bryder mig ikke om det Men det der med navne er jo også noget vældig personligt noget, håber du finder det du synes er det helt rigtige navn til din datter
Det jo smag og begag:-)
Tak, det håber jeg bestemt også jeg gør
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128