Bjørnebanden snart 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Solstrålebørn

Tiden er da virkelig fløjet afsted... Hvor er de søde... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Ejh hvor er de skønne

Anmeld

27. maj 2012

LouiseRH

Hvor er de bare skønne!
Stort tillykke med deres fødselsdag på fredag!

Anmeld

30. maj 2012

Tullepigen90

Hvor er de dog søde og skønne!
Men i har da godtnok også hænder fulde, men hvor må de få en fantastisk barndom hvor de altid har nogle på deres egen alder at lege med :-)
Hvad hedder de?

Og et stort tillykke med derés kommende et-års fødselsdag!

Anmeld

30. maj 2012

Rebecca55

Tullepigen90 skriver:

Hvor er de dog søde og skønne!
Men i har da godtnok også hænder fulde, men hvor må de få en fantastisk barndom hvor de altid har nogle på deres egen alder at lege med :-)
Hvad hedder de?

Og et stort tillykke med derés kommende et-års fødselsdag!

Tak... Ja de nyder meget godt af hinanden og har svært ved at undvære hinanden i ret lang tid af gangen.

De hedder Isabell, Jonathan og Sebastian....

Anmeld

30. maj 2012

Tullepigen90

Rebecca55 skriver:

Tak... Ja de nyder meget godt af hinanden og har svært ved at undvære hinanden i ret lang tid af gangen.

De hedder Isabell, Jonathan og Sebastian....

Det kunne jeg godt forestille mig. Tvillinger/trillinger er jo bare for det meste utrolig tæt knyttet til hinanden

Søde navne til nogle søde børn

Anmeld

30. maj 2012

Nattøs

ej hvor vildt tre på engang. wow. tror sku min skat ville være død, hvis vi skulle have tre på engang hehe

Anmeld

30. maj 2012

Rebecca55

Tullepigen90 skriver:

Det kunne jeg godt forestille mig. Tvillinger/trillinger er jo bare for det meste utrolig tæt knyttet til hinanden

Søde navne til nogle søde børn

Ja jeg er slet ikke i tvivl om de har et bånd, som ingen andre kan blive en del af. Nogen gange er de io deres helt egen verden og så er alle andre usynlig for dem....

Anmeld

30. maj 2012

Rebecca55

He he... Ja det er ret vildt og også det bedste i hele verden. Men det sætter ens parforhold på prøve. Med 3 små bliver man endten stærkere som par eller også brister forholdet. Vi er heldigvis blevet stærkere end nogensinde før, så det er bare skønt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.