Bjørnebanden snart 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.894 visninger
38 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Rebecca55

Hvor går tiden bare alt for hurtigt, nu er bjørnebanden snart 1 år. De er så sjove og nyder at de har hinanden at lege med, det er SÅ fedt. Dog har vi haft rigtig meget sygdom ved start i dagpleje, men der er heldigvis ro på lige nu...7-9-13...

Nå men har lige smidt et par billeder ind af mine guldklumper...

Det fjere billed er af mostrene som efter 24 timer med bjørnebanden, ikke havde mere enrgi og faldt om på sofaen... He he

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De er godt nok søde og hold da op er der virkelig gået 1 år - tiden flyver afsted

Anmeld

24. maj 2012

MelikkazMoar

ej hvor er de bare skønne !!! lige som de har været fra start..

hvornår er det de har fødselsdag ?

Anmeld

24. maj 2012

Koen.

SKØNNE unger og hvor er billedet med mostrene bare alt for godt, det har vist taget hårdt på dem

Anmeld

24. maj 2012

Rebecca55

MelikkazMoar skriver:

ej hvor er de bare skønne !!! lige som de har været fra start..

hvornår er det de har fødselsdag ?

Mange tak. Det har de her d. 1 juni, så det er jo næste fredag... Og glæder mig som et lille barn til at fejre dem.

Anmeld

24. maj 2012

Rebecca55

tanja. skriver:

SKØNNE unger og hvor er billedet med mostrene bare alt for godt, det har vist taget hårdt på dem

He he ja der kunne de ikke mere... Men sådan er det som regl når vi har haft gæster...

Anmeld

24. maj 2012

MelikkazMoar

Rebecca55 skriver:

Mange tak. Det har de her d. 1 juni, så det er jo næste fredag... Og glæder mig som et lille barn til at fejre dem.

ja det kender jeg al for godt .. melikka har fødselsdag imorgen.. og det er nok moren der glæder sig mest

Anmeld

24. maj 2012

Moar2011

Rebecca55 skriver:

Hvor går tiden bare alt for hurtigt, nu er bjørnebanden snart 1 år. De er så sjove og nyder at de har hinanden at lege med, det er SÅ fedt. Dog har vi haft rigtig meget sygdom ved start i dagpleje, men der er heldigvis ro på lige nu...7-9-13...

Nå men har lige smidt et par billeder ind af mine guldklumper...

Det fjere billed er af mostrene som efter 24 timer med bjørnebanden, ikke havde mere enrgi og faldt om på sofaen... He he

GUUUD hvor er de altså bare kære !! ..

og hvor er de bleven stooore .. går de i dagpleje sammen ?

Anmeld

24. maj 2012

Rebecca55

MelikkazMoar skriver:

ja det kender jeg al for godt .. melikka har fødselsdag imorgen.. og det er nok moren der glæder sig mest

Stort tillykke med hende...

Anmeld

24. maj 2012

MelikkazMoar

Rebecca55 skriver:

Stort tillykke med hende...

tak og i lige måde med dine 3 små næste fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.