Bjørnebanden snart 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

trunte89

Hvor ser de bare skønne ud!
Er især vild med det billede med ham lækkermåsen i grøn natdragt der sidder og sover!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Moar2011

Rebecca55 skriver:

Du spøger bare løs...

Jeg var på hormonbehandlig og blev incemineret og var så heldig det lykkedes i første forsøg.

Lige nu skal vi ikke have flere børn og tror heller ikke i fremtiden. Jeg NYDER mine 3 guldklumper og tror også vi har rigeligt i dem... Men man skal aldrig sige aldrig.

Ihh det viiildt 3 på en gang  .. 

Er det ikk svært at nå og nyde tre ? Føle at de får lige meget opmærksomhed ? (hvis du forstår)

Føler nogengange der er for lidt tid fordi man os har job og huslige gøre mål

Anmeld

25. maj 2012

Rebecca55

Babyklar skriver:

Ihh det viiildt 3 på en gang  .. 

Er det ikk svært at nå og nyde tre ? Føle at de får lige meget opmærksomhed ? (hvis du forstår)

Føler nogengange der er for lidt tid fordi man os har job og huslige gøre mål

I starten havde jeg konstant dårlig samvittighed, fordi jeg synes jeg gav hver enkelt for lidt opmærksomhed og flakkede meget frem og tilbage imellem dem. Men i dag bruger jeg meget tid på hver enkelt og også alle sammen sammen, så synes det fungere rigtig godt. Plus de også får rigtig meget fra hinanden, så den dårlige samvittighed er heldigvis næsten helt væk. Men uanset om man har 3 eller 1 barn, føler man nok som mor man aldrig giver helt nok. Man skal også huske på at det jo ikke er meget anderledes for dem, end med andre børn med søskende. Vores er jo bare samme alder, hvor andre har alders forskel. Men de skal alle deles om deres forældre...

Alt det huslige venter jeg som regl med til de sover. For vil helst være så meget sammen med børnene som muligt, for kan slet ikke få nok af dem... 

Anmeld

25. maj 2012

Rebecca55

isabellamor skriver:

i har jo mere og mere travlt, bare med een basse på 1 år er hård, så tre må være tripple.. heldigvis har de hinanden så de leger sikkert rigtig meget sammen og aktiviteterne kører sikkert også bare derudaf det må være lækkert alligevel

De er så småt begyndt at synes hinanden er sjove, men kan ikke helt finde ud af at lege sammen endnu. Men det kommer sikkert snart. Ja vi sidder ikke stille, så længe de er vågen...He he. Der skal helst ske noget ellers keder de sig og bliver bøvlet at være i nærheden af.

Men ja det er helt fantastisk, specielt efter en laaaang dag hvor de endelig er puttet og man står og nyder synet af de alle 3 ligger og sover...

Anmeld

25. maj 2012

Nessie

Hvor er tiden dog gået hurtigt, et helt år allerede?   Tillykke med deres forestående fødseldag

Fantastisk billede med de sovende mostre og aktive bjørnebande, mostrene skal vist have ekstra kaffe når de kommer på besøg

Skønne billeder af dem alle tre

Anmeld

25. maj 2012

Rebecca55

Nessie skriver:

Hvor er tiden dog gået hurtigt, et helt år allerede?   Tillykke med deres forestående fødseldag

Fantastisk billede med de sovende mostre og aktive bjørnebande, mostrene skal vist have ekstra kaffe når de kommer på besøg

Skønne billeder af dem alle tre

Tak... Ja måske vi skal lave lidt stærkere kaffe næste gang...

Anmeld

25. maj 2012

foto på lærred

Tillykke med dem

Hvordan har første år været? Nemmere eller hårdere end forventet?

Anmeld

25. maj 2012

Moar2011

Rebecca55 skriver:

I starten havde jeg konstant dårlig samvittighed, fordi jeg synes jeg gav hver enkelt for lidt opmærksomhed og flakkede meget frem og tilbage imellem dem. Men i dag bruger jeg meget tid på hver enkelt og også alle sammen sammen, så synes det fungere rigtig godt. Plus de også får rigtig meget fra hinanden, så den dårlige samvittighed er heldigvis næsten helt væk. Men uanset om man har 3 eller 1 barn, føler man nok som mor man aldrig giver helt nok. Man skal også huske på at det jo ikke er meget anderledes for dem, end med andre børn med søskende. Vores er jo bare samme alder, hvor andre har alders forskel. Men de skal alle deles om deres forældre...

Alt det huslige venter jeg som regl med til de sover. For vil helst være så meget sammen med børnene som muligt, for kan slet ikke få nok af dem... 

Rigtig floot skrevEn  

Du har fuldstændig ret

Anmeld

27. maj 2012

Rebecca55

foto på lærred skriver:

Tillykke med dem

Hvordan har første år været? Nemmere eller hårdere end forventet?

Vi har ikke rigtig haft nogle forventninger, da ingen rigtig har kunnet informere omkring det at have trillinger.

Men vil så også sige at jeg tror ikke i vores vildeste fantasi, vi kan forstille os hvor hårdt det er at have 3 børn med kolik på samme tid. Det første halve år var vist mere overlevelse end noget andet.

Nu er det til at være alene med dem og vi nyder rigtigt hinanden.

Det har været et vildt år,rig på oplevelser... Sygt hårdt, men alt slidet værd. Ens børn tager hårdt på energien, men til gengæld giver de også en energi. Elsker at være sammen med dem.

Anmeld

27. maj 2012

Aagaard

Rebecca55 skriver:

Hvor går tiden bare alt for hurtigt, nu er bjørnebanden snart 1 år. De er så sjove og nyder at de har hinanden at lege med, det er SÅ fedt. Dog har vi haft rigtig meget sygdom ved start i dagpleje, men der er heldigvis ro på lige nu...7-9-13...

Nå men har lige smidt et par billeder ind af mine guldklumper...

Det fjere billed er af mostrene som efter 24 timer med bjørnebanden, ikke havde mere enrgi og faldt om på sofaen... He he

Ej mand! De er da for lækre! og så 3 på en gang! Det er jo næsten for meget lækkerhed!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.