Bjørnebanden snart 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Rebecca55

Babyklar skriver:

GUUUD hvor er de altså bare kære !! ..

og hvor er de bleven stooore .. går de i dagpleje sammen ?

Ja tiden går så hurtig. Ja de går alle 3 i samme dagpleje og en rigtig go dagpleje heldigvis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Rebecca55

MelikkazMoar skriver:

tak og i lige måde med dine 3 små næste fredag

Takker...

Anmeld

24. maj 2012

Moar2011

Rebecca55 skriver:

Ja tiden går så hurtig. Ja de går alle 3 i samme dagpleje og en rigtig go dagpleje heldigvis.

hvor skøøønt, og så har de os hinanden når de kommer hjem .. jamen det må være fantastisk ..

ja, kender godt det med tiden hihi .. den løber afsted, at man næsten ikke når at nyde dem hihi .. inden vi ser os om smækker de med døre fordi de ikke får deres vilje hah

Anmeld

24. maj 2012

Rebecca55

Babyklar skriver:

hvor skøøønt, og så har de os hinanden når de kommer hjem .. jamen det må være fantastisk ..

ja, kender godt det med tiden hihi .. den løber afsted, at man næsten ikke når at nyde dem hihi .. inden vi ser os om smækker de med døre fordi de ikke får deres vilje hah

Ja du har ret, lidt skæmmende at tænke på...

Anmeld

24. maj 2012

Nettemor

Et år allerede?!?!?!?

Hvor bliver tiden dog af.

Jeg kan godt forstå mostrene skulle bruge en lur

Hvor ser de store og dejlige ud

De fylder da også en hel dagpleje op nærmest

Anmeld

24. maj 2012

Moar2011

Rebecca55 skriver:

Ja du har ret, lidt skæmmende at tænke på...

ja det er nået skræmmende  .. og i har tre stk  ..

ville i egentlig have flere børn ? - og fik du lavet dine lækre unger på egen hånd ? ..

sorry jeg bliver spørg. men er så inproneret over jeres overskud og arbejde

Anmeld

24. maj 2012

Rebecca55

Babyklar skriver:

ja det er nået skræmmende  .. og i har tre stk  ..

ville i egentlig have flere børn ? - og fik du lavet dine lækre unger på egen hånd ? ..

sorry jeg bliver spørg. men er så inproneret over jeres overskud og arbejde

Du spøger bare løs...

Jeg var på hormonbehandlig og blev incemineret og var så heldig det lykkedes i første forsøg.

Lige nu skal vi ikke have flere børn og tror heller ikke i fremtiden. Jeg NYDER mine 3 guldklumper og tror også vi har rigeligt i dem... Men man skal aldrig sige aldrig.

Anmeld

24. maj 2012

Isabella_mor

hahaha hvor er det godt det billede med mostrene.... hahahaaaa i love it og så fordi man kan se der er fuld knald på ungerne ;D

hvor er det vildt at de allerede snart er et år..

Anmeld

24. maj 2012

Rebecca55

isabellamor skriver:

hahaha hvor er det godt det billede med mostrene.... hahahaaaa i love it og så fordi man kan se der er fuld knald på ungerne ;D

hvor er det vildt at de allerede snart er et år..

Ja jeg forstår slet ikke de kunne sove, for ungerne var bestemt ikke stille. Men mostrene var helt væk og slet ikke til at vække igen... Ha ha ha.

Det er slet ikke til at forstå der allerede er gået et år....

Anmeld

24. maj 2012

Isabella_mor

Rebecca55 skriver:

Ja jeg forstår slet ikke de kunne sove, for ungerne var bestemt ikke stille. Men mostrene var helt væk og slet ikke til at vække igen... Ha ha ha.

Det er slet ikke til at forstå der allerede er gået et år....

i har jo mere og mere travlt, bare med een basse på 1 år er hård, så tre må være tripple.. heldigvis har de hinanden så de leger sikkert rigtig meget sammen og aktiviteterne kører sikkert også bare derudaf det må være lækkert alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.