Fødslen - valg omkring smertelindring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Jibbe

pemiro skriver:

Ja og så må man huske at tænke på at jm ved hvad der vil passe til en med den erfaring hun har..
Jeg glæder mig simpelthen til at føde.. Er spændt på den oplevelse det er

Ja heldigvis har jeg 50 % chance for at føde ved den samme som sidst (halleluja for kendt jordmoderordning)... Så det kan kun blive godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

LR85

pemiro skriver:

Har du prøve begge dele før?

Nej. 

Fik pks med min dreng. Han lå forkert

Men er ret fødselsangst, så skal absolut have alt hva den kan trække, så det FORHÅBENTLIG blir en nogenlunde oplevelse. 

Har været meget tæt på a vælge pks, da jeg virkelig ikke bryder mig om tanken a føde og føler mig meget utryg. 

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

Jibbe skriver:

Ja heldigvis har jeg 50 % chance for at føde ved den samme som sidst (halleluja for kendt jordmoderordning)... Så det kan kun blive godt!

Ej hvor fedt.. Det er da dejligt

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

LR85 skriver:

Nej. 

Fik pks med min dreng. Han lå forkert

Men er ret fødselsangst, så skal absolut have alt hva den kan trække, så det FORHÅBENTLIG blir en nogenlunde oplevelse. 

Har været meget tæt på a vælge pks, da jeg virkelig ikke bryder mig om tanken a føde og føler mig meget utryg. 

Åh ja så er det da bare med at få alt hvad du kan få så du får en god oplevelse.. Det kan måske også vende din angst en smule..

Håber du får en god oplevelse

Anmeld

28. maj 2012

LR85

pemiro skriver:

Åh ja så er det da bare med at få alt hvad du kan få så du får en god oplevelse.. Det kan måske også vende din angst en smule..

Håber du får en god oplevelse

Ja, bare det jeg ved a jeg kan få de ting og gerne hurtigst muligt, gør a man har lidt mod på det. 

Så må vi se hvordan det ender  

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

LR85 skriver:

Ja, bare det jeg ved a jeg kan få de ting og gerne hurtigst muligt, gør a man har lidt mod på det. 

Så må vi se hvordan det ender  

Ja præcis...
Håber der kommer en glædelig opdatering fra dig når det engang er tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.