pemiro skriver:
hvordan føles de modningsveer?
Der er flere der skriver de ikke har bemærket de har åbnet sig.. tænker om menssmerter kan være sådan noget fx?
Altså nu fødte jeg ekstremt hurtigt og anede slet ikke at jeg skulle føde da ambulancen kom og hentede mig. Jeg havde sådan nogle mærkelige trækninger i maven, de føltes ikke som plukkeveer, men ringede alligevel til FG og de troede min moderkage var gået løs, derfor babubabuh. Der var dog ingenting galt - fødslen var bare gået i gang.
Mit vand gik i ambulancen og efter 15 min begyndte veerne og ja de føles som menses-smerter ville ønske at nogen havde fortalt mig det inden, for havde absolut ingen ide om hvordan det føltes og alle havde sagt - det kan ikke beskrives, men det synes jeg godt de kan. Presseveerne kan nok ikke beskrives.
Derefter fik jeg koblingsveer og så gik det hurtigt. Troede jeg skulle have en epi, men nåede det ikke inden jeg var 10 cm åben. Koblingsveerne er de værste.
Men nej, jeg mærkede ikke fysisk at jeg åbnede mig - vidste at smerterne betød at det hele arbejdede dernede.
Anmeld