Kan man mærke man åbner sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

pemiro

Ma-lu skriver:

Var selv til JM Idag, og der jager også dernede, men hun siger det fordi han er kommet ned og stå fasspås kan det mærkes, og især hvis han bevæger hovedet lidt

hmmm min lille bebs har bare stået fast og dybt de sidste to uger mindst...
og har intet mærket før nu.. har godt kunne mærke ham dernede, men slet ikke så det giver jag helt ud i skedeåbningen...
måske han er ved at grave sig ud så hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

pemiro

frk andreasen skriver:

altså de to første dage føltes de som veer men de var bare ikke kraftige nok så de gik i selv igen.. de der jag du mærker er nok bebs der bore sig længere ned af det kan gøre avs.. jeg fandt ud af at jeg allerede var åben. fordi jeg tog til lægen fordi jeg havde mistanke om mit vand var begyndt at sive om natten. det var det så. så blev sendt på fg pga den dag havde jeg lige fået konstanteret herpes dernede( temmelig uheldig når mit vand lige skulle begynde at sive der..de tjekkede mig der og hun sagde at jeg var åben. og nu sat de mig igang fordi han skulle ud nu så han kunne få medicin ..... jeg plejede at skrive de ting ned når jeg kom i tanke om noget så jeg kunne sige det til næste møde...

ja det kan da godt være det "bare" er det..
tænkte bare ikke det kunne være det, for han har stået fast og dybt de sidste to uger, mindst... så troede faktisk ikke det kunne være det..
men det er da nok bare fordi han er ved at grave tunellen fri

Anmeld

23. maj 2012

Ma-lu

pemiro skriver:

hmmm min lille bebs har bare stået fast og dybt de sidste to uger mindst...
og har intet mærket før nu.. har godt kunne mærke ham dernede, men slet ikke så det giver jag helt ud i skedeåbningen...
måske han er ved at grave sig ud så hahaha

Jeg blir også sotitiden forskrækket og tænker der kom en arm eller ben ud.. Men pokker heller  

Men av av.. Min har vendt sig sent og først Idag var hun helt sikker på han stod fast.. 3 dage til termin.. Men det har jaget et stykke tid.. 

Ved ik om str kan ha en indflydelse, min er skudt til 4000gr Idag,

Anmeld

23. maj 2012

pemiro

Ma-lu skriver:

Jeg blir også sotitiden forskrækket og tænker der kom en arm eller ben ud.. Men pokker heller  

Men av av.. Min har vendt sig sent og først Idag var hun helt sikker på han stod fast.. 3 dage til termin.. Men det har jaget et stykke tid.. 

Ved ik om str kan ha en indflydelse, min er skudt til 4000gr Idag,

Det gør som sådan ikke ond.. det er bare sådan som om der bliver hevet op i huden indvendigt haha (ved ikke hvordan jeg skal forklare det anderledes).. og så virker det som om det går fra ca 10-15 cm oppe og så udad mod åbningen...
min bebs blev idag skønnet til lidt over 3 kg, og jeg har 14 dage til termin, så han er jo "bare" normal størrelse

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

Altså jeg kan godt få følelsen af at jeg har åbnet mig nogen gange. Det er egentlig svært at forklare hvorfor man føler det. Jeg har de sidste dage døjet med niv eller jag op som bagefter godt kan føles som on jeg har åbnet mig. Om jeg virkelig har åbnet mig aner jeg ikke

Anmeld

24. maj 2012

pemiro

samantha1986 skriver:

Altså jeg kan godt få følelsen af at jeg har åbnet mig nogen gange. Det er egentlig svært at forklare hvorfor man føler det. Jeg har de sidste dage døjet med niv eller jag op som bagefter godt kan føles som on jeg har åbnet mig. Om jeg virkelig har åbnet mig aner jeg ikke

Sådan føler jeg også når de niv og jag kommer.. Somme tider samme. Med menssmerter på mavestykket over skambenet.. Så var bare lidt nysgerrig...
Men man finder vel nok ud af når man skal føde haha

Anmeld

24. maj 2012

MorDk

Det er veerne der gør man åbner sig...

Jeg havde kraftige menses smerter op til dagen jeg fødte (så er sikker begyndt at åbne mig) for.... den dag jeg fødte der nåede jeg ikke ind på fødestuen! Jeg fødte på undersøgelsesstuen. Da jeg kom derind...var jeg nemlig i fødsel. 10 cm. åben!!!! Sååå tager lige afsted i bedre tid næste gang!

Anmeld

24. maj 2012

pemiro

MorDk skriver:

Det er veerne der gør man åbner sig...

Jeg havde kraftige menses smerter op til dagen jeg fødte (så er sikker begyndt at åbne mig) for.... den dag jeg fødte der nåede jeg ikke ind på fødestuen! Jeg fødte på undersøgelsesstuen. Da jeg kom derind...var jeg nemlig i fødsel. 10 cm. åben!!!! Sååå tager lige afsted i bedre tid næste gang!

Hold da op, så har det også været en lynfødsel...

Anmeld

24. maj 2012

Tona

pemiro skriver:

Sidder og stener med en engelsk eksamen, og så flyver tankerne lidt rundt
Jeg kom så til at tænke på, om man kan mærke når man begynder at åbne sig? Eller hvordan?

Tænker bare om man rent faktisk kunne gå og være fx 4 cm åben uden at vide det?

Jeg kunne jo helt klart mærke de veer som åbner en, men jeg kunne på ingen måde mærke at jeg var åben hvis du forstår hvad jeg mener?

Det kom faktisk som noget af en chock da jeg havde fået at vide en time tidligere at jeg var kun 2-4 cm åben (kan ikke huske det nøjagtige tal) og der var lang vej endnu...og så en time senere var jeg pludselig 10 cm åben og måtte presse  

Anmeld

24. maj 2012

Krussedulle

pemiro skriver:

Sidder og stener med en engelsk eksamen, og så flyver tankerne lidt rundt
Jeg kom så til at tænke på, om man kan mærke når man begynder at åbne sig? Eller hvordan?

Tænker bare om man rent faktisk kunne gå og være fx 4 cm åben uden at vide det?

Både og

Jeg kunne ikke mærke det i understellet men det er jo plukveer og modningsveer som er med til at åbne dig, og dem kan man jo godt mærke

Jeg var 2 cm åben døgnet før jeg fødte, men det kunne jeg ikke mærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.