Sprukne hæle?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Her den anden dag, begyndte mine hæle også at være rigtig trælse, så jeg lavede en lille skål med olivenolie, 1 Sp citronsaft, noget groft salt og lidt rosmarin ( marinade til fusserene ) smør fødderne godt ind i blandingen, stik fødderne i et par poser og sæt elastikker rundt om. Hæld resten af blandingen ned til fødderne og sid 30 min. 

Så får du kærsten til at lave et fodbad til dig, også sidder du lige så længe du orker! Bagefter tørre du fødderne godt og smøre en tyk crem på!! God fornøjelse vh stine

ahh ja en gang olie lyder faktisk ikek som en helt dårlig ide! det tror jeg jeg vil prøve i aften inden jeg går i seng! Det med fodbadet må jeg klare selv! Manden er på skydelejr hele uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

babymus77

Annana89 skriver:

Er det ikke når maven synker?

Det burde i hvert fald hjælpe på det så snart han er ude

Griner jaaa det håber vi da;-) Jeg har lige fundet de sommer kjoler frem hvor det er muligt at være i, men komme op fra gulvet igen hmm det kneb hehe:-)

Anmeld

23. maj 2012

Annana89

babymus77 skriver:

Griner jaaa det håber vi da;-) Jeg har lige fundet de sommer kjoler frem hvor det er muligt at være i, men komme op fra gulvet igen hmm det kneb hehe:-)

Var også lige en hurtig tur i H og M i går og købte alt hvad de havde jeg kunne være i og som ikke var for varmt! Havde ikke noget som helst sommertøj jeg kunne passe!

Nej det kan være et mindre projekt at komme op igen jeg plejer at kravle til den nærmeste genstand der kan tåle jeg hiver mig op af det!

Anmeld

23. maj 2012

babymus77

Annana89 skriver:

Var også lige en hurtig tur i H og M i går og købte alt hvad de havde jeg kunne være i og som ikke var for varmt! Havde ikke noget som helst sommertøj jeg kunne passe!

Nej det kan være et mindre projekt at komme op igen jeg plejer at kravle til den nærmeste genstand der kan tåle jeg hiver mig op af det!

Jeg har mange tunikaer fra sidste år, dem må jeg kunne være i:-) måske de bare bliver lidt korte??!!! Hmm nok ikke det kønneste syn med den popo man efterhånden er udstyret med

Anmeld

23. maj 2012

Muffin_girl

Annana89 skriver:

Er det så egnet til gravide?

Ja det var også det jeg tænkte skulle til, men specielt at fiile/raspe dem er blevet lidt sværere med kæmpe babymave Og manden er tit væk en hel uge ad gangen så han er ikke til meget hjælp! Må kæmpe lidt videre med filen selv!

Det står der intet om. det fåes i Matas..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.