Sprukne hæle?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Dot D

Annana89 skriver:

Hmm lyder mindre lækkert Men hvis det kvikker processen lidt op så er det klart værd at prøve!!!!

Jeg tror faktisk kun, jeg brugte det i to dage, så var det i orden... Så det virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Annana89

nathja skriver:

manden gav mig det i forkælelse men mener ikke han har givet mere en 300,- jeg ville ringe og forhøre mig i området om hvad de tager, det koster lidt men holder jo så også længe også er det bare rart + de har forstand på fødder og behandling af dem.

du skal nok ikke forvente at det holder op bare fordi baby kommer ud, desværre.

Nej det var faktisk ikke galt! Har aldrig rigtig brugt sårn noget, men NU er der da en rigtig god grund til at forkæle sig selv lidt!

Anmeld

23. maj 2012

Annana89

Dot D skriver:

Jeg tror faktisk kun, jeg brugte det i to dage, så var det i orden... Så det virker

Okay lækkert nok! Må lige se om jeg ikke kan komme en tur til byen i morgen så! For jeg har bare ike tid til at sidde med fødderne oppe og vente på det går i iorden!

Anmeld

23. maj 2012

Dot D

Annana89 skriver:

Okay lækkert nok! Må lige se om jeg ikke kan komme en tur til byen i morgen så! For jeg har bare ike tid til at sidde med fødderne oppe og vente på det går i iorden!

Nej, det tager aaaaaaaaaalt for lang tid... Du skrev længere oppe, at du hellere går i bare tæer, det kan også godt være grunden til revnerne, det er det, jeg gør nemlig... Så afsted til apoteket i morgen

Anmeld

23. maj 2012

nathja

Annana89 skriver:

Nej det var faktisk ikke galt! Har aldrig rigtig brugt sårn noget, men NU er der da en rigtig god grund til at forkæle sig selv lidt!

ja hvis ikke nu hvornår så.. hæhæ.. det var i hvert fald hvad jeg ville gøre om ikke andet så kommer de da ned i problemet også er det nemmere at holde det ved lige bagefter..

Anmeld

23. maj 2012

Annana89

Dot D skriver:

Nej, det tager aaaaaaaaaalt for lang tid... Du skrev længere oppe, at du hellere går i bare tæer, det kan også godt være grunden til revnerne, det er det, jeg gør nemlig... Så afsted til apoteket i morgen

Ja herhjemme går jeg altid på bare tæer. Jep jeg giver det en chance, har et helt hus der skal pakkes ned så skal helst kunne gå lidt rundt!

Anmeld

23. maj 2012

Annana89

nathja skriver:

ja hvis ikke nu hvornår så.. hæhæ.. det var i hvert fald hvad jeg ville gøre om ikke andet så kommer de da ned i problemet også er det nemmere at holde det ved lige bagefter..

Ja jeg vil klart lige undersøge hvad de koster! For en 300-400 kr vil jeg gerne slippe fr lidt kærlig behandlig af mine fusser!!!

Anmeld

23. maj 2012

babymus77

Annana89 skriver:

Men kan du nå uden besvær? For jeg mister alt luften hvis jeg prøver at nå derned! Må virkelig være i kageform Men nu er min mave også ret stor efterhånden! det er næsten lidt skræmmende, tit tænker jegg på om jeg nogensinde får min gamle fysik tilbage.Det er svært at tro på det kan være anderledes "bare" ved at ploppe 3-4kg bebs ud!

Hehe jeg har heller ingen luft... Synes jeg blir størrere og størrere.... Vi ska huske at vores små bebser skubber til alt indeni, og vores lunger er også mast hehe, kan ikke huske hvornår man får luften tilbage:-))

Anmeld

23. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her den anden dag, begyndte mine hæle også at være rigtig trælse, så jeg lavede en lille skål med olivenolie, 1 Sp citronsaft, noget groft salt og lidt rosmarin ( marinade til fusserene ) smør fødderne godt ind i blandingen, stik fødderne i et par poser og sæt elastikker rundt om. Hæld resten af blandingen ned til fødderne og sid 30 min. 

Så får du kærsten til at lave et fodbad til dig, også sidder du lige så længe du orker! Bagefter tørre du fødderne godt og smøre en tyk crem på!! God fornøjelse vh stine

Anmeld

23. maj 2012

Annana89

babymus77 skriver:

Hehe jeg har heller ingen luft... Synes jeg blir størrere og størrere.... Vi ska huske at vores små bebser skubber til alt indeni, og vores lunger er også mast hehe, kan ikke huske hvornår man får luften tilbage:-))

Er det ikke når maven synker?

Det burde i hvert fald hjælpe på det så snart han er ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.