Hvor meget plads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ingen plads VI havde et puslebord i stuen, hun sov i vores seng og det var det Så var der lidt legetøj hist og pist og overalt...

Hun fik sit værelse da hun fyldte 2 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Diana...

jsp1984 skriver:

Smart.. det vil jeg lige huske

Jeg skal lige prøve og se om jeg kan finde den på nettet.

Anmeld

22. april 2009

Pia

Lærke sov i vuggen ved siden af vores seng de første 2½ ,måned.. så kom hun på eget værelse og sove..
Jeg hørte hver en lyd hun lavede i søvne og fik derfor slet ikke sovet optimalt..
Så derfor kom hun på eget værelse så tidligt..
Vi har kun brugt det med at hun sov ved os ganske lidt.
MIn mand sover så tungt når han sover at han let kan ( og gjorde det to gange) triller over på hende..
Så jeg fik ikke sovet af frygt for at han skulle ruller over på hende igen og han kunne ikke sove fordi han ar bange for det samme..
Den dag i dag mosler hun rundt i sengen og da både manden og jeg døjer med dårlig ryg til tider er det slet slet ikke optimalt og have hende liggende mellem os.
Nu er hun så stor at hun sover på en madrass på gulvet, når hun egang imellem har brug for og sove i samme rum som mor og far..
Men hun har sovet på eget værelse fra hun var de der 2½ månede og er ret sikkert på at det bliver på samme måde det kommer til og fungere med nr 2.

Pia.

Anmeld

22. april 2009

Astrid P

Zafir skriver:

Ingen plads VI havde et puslebord i stuen, hun sov i vores seng og det var det Så var der lidt legetøj hist og pist og overalt...

Hun fik sit værelse da hun fyldte 2 år.

Og det fede er, at de små er revnende ligeglade! Fancy børneværelser eller ej, det eneste de har brug for i starten er kærlighed og nærvær...

Anmeld

22. april 2009

Jordbærpigen

Astrid P skriver:

Og det fede er, at de små er revnende ligeglade! Fancy børneværelser eller ej, det eneste de har brug for i starten er kærlighed og nærvær...

Ja det har du ret i. Vi bor også kun i en 2 værelses og vi kan sagtens havde barnet her uden problemer. Det er bare altid rart lige at høre, at andre har fået det til at fungere med lidt plads
Vi har mulighed for at have barnevogn ude på vores lille terrasse, en seng i soveværelset og en puslpeude på badeværelset, samt et legetæppe, skråstol, legetøj osv. inde i vores stue/køkken.

Anmeld

22. april 2009

Jordbærpigen

Diana... skriver:

Ej det ville bare være super

Anmeld

22. april 2009

Pia

Diana... skriver:

Hvis du går ind på babysams hjemmeside og downloader deres katalog, så er den seng på side 11 i kataloget..
Har også overvejet sådan en til den næste..
Den hedder en Square sengi seng og koster 269,95 kr..

Kh Pia.

Anmeld

22. april 2009

Jordbærpigen

Pia skriver:

Hvis du går ind på babysams hjemmeside og downloader deres katalog, så er den seng på side 11 i kataloget..
Har også overvejet sådan en til den næste..
Den hedder en Square sengi seng og koster 269,95 kr..

Kh Pia.

Tak tak

Anmeld

22. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Astrid P skriver:

JA NEMLIG

Jeg ville aldrig stoppe Idun ind i et værelse for sig, da hun var lille De vil gerne være tæt på moar og faar Det er det bedste... Og i øvrigt ville jeg aldrig vende mit barn til at der nødvændigvis skulle være død stille når de skulle sove. Det er ris til egen røv

Anmeld

22. april 2009

Valle81

Hejsa

Jeg boede i en to værelses lejlighed da min datter blev født. Havde indrettet soveværelset med pusleplads vugge osv til hende.

Da hun var 3 måneder flyttede vi i en stor 3 værelse, da jeg var nødt til at have et sted hvor hun hurtigt kunne komme på hendes eget værlse.

Hun har aldrig ville sove i min seng, hun skreg og hyl og vred sig som en orm hvis jeg prøvede, ville kun sove i sin vugge og sov natten igennem. De gjorde at vi begge blev vanttil at få vores nattesøvn. Da hun blev omkring 4-5 måneder vågnede jeg hver gang hun begyndte at vende sig, og hun vågnede ved lyden af min dyne, så da kom hun ind på hendes værelse, og det var lykken for os begge:0)

Hun var faktisk over 3 år, før hun ville sove inde i min seng( Nu er hun 5 og elsker det, men nu elsker moderen det ikke så meget:0)

Det jeg synes der er vigtigt i sådanne sager, at at vi gør det der virker for os og vores børn og det som vi har det godt med. heldigvis er vi mennesker så forskellige og trives på forskellige måder, så der findes jo ingen rigtige løsninger, andet end det der virker for en:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.