Hvor meget plads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
29 svar
0 synes godt om
22. april 2009

Jordbærpigen

Hvor meget plads har I til jeres baby? Og hvor meget udstyr har I/havde I det første års tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Diana...

Massere af plads sådan en lille Lucas på 2 måneder kræver jo ikke så meget plads men han har det sit eget store værelse som ikke bliver brugt når vi færdige med at bygge vores hus så har han sit eget værelse plus et lege værelse/stue el hvad man nu kalder det. Udstyr har vi nok os alt til det næste stykke tid mangler højstol og klapvogn men det får vi i dåbsgave.

Anmeld

22. april 2009

Tina2

Vi havde ikke særlig meget plads da vi fik vores datter.... Og hendes værelse var meget lille.....
Man behøver jo ikke ret meget plads den første tid med en baby, men det kræver selvfølgelig mere og mere plads... Nu bor vi i hus og har siden fået en søn også, så vi har masser af plads nu, og masser af udstyr (sikkert også for meget)

Anmeld

22. april 2009

Pia

Lærke har altid haft sit eget værelse..
Det får lille søster også når hun kommer om små 6 uger...
Men de er jo mest i stuen med deres legetøj det første år..
Så flytter vi bare frem og tilbage på deres legetøj osv..
ang udstyr.. nu ved jeg ikke præcis hvad du mener, men vi havde til Lærke ( og har det selvfølgelig staidg til nr 2) seng, barnevogn, klapvogn, legetæppe, gynge der kan hæneg inden for, puslebord, sådan en lege ting de også kan sidde i og samtidig følge med i hvad der sker omrking dem.
En skråstol ( den bedste invistering efter min mening)
Og ja så forskelligt legetøj til dem ..
Og så tøj selvfølgelig..
Her er jeg særlig glad for at jeg får en pige igen. For så skal jeg ikke ud og købe en masse.. Selvfølglig skal lillesøster også have nyt tøj.. Men har bare så meget pænt fra Lærke af, der slet ikke kan ses har været brugt..

Kh Pia.

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

Hvad mener du med plads....altså da jeg fik jeppe boede jeg i et hus på 140m2, så blev jeg alene og havde 75m2....udstyr...barnevogn, badekar, seng og tøj...det der er nødvendigt...

Knus..

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Pia skriver:

Lærke har altid haft sit eget værelse..
Det får lille søster også når hun kommer om små 6 uger...
Men de er jo mest i stuen med deres legetøj det første år..
Så flytter vi bare frem og tilbage på deres legetøj osv..
ang udstyr.. nu ved jeg ikke præcis hvad du mener, men vi havde til Lærke ( og har det selvfølgelig staidg til nr 2) seng, barnevogn, klapvogn, legetæppe, gynge der kan hæneg inden for, puslebord, sådan en lege ting de også kan sidde i og samtidig følge med i hvad der sker omrking dem.
En skråstol ( den bedste invistering efter min mening)
Og ja så forskelligt legetøj til dem ..
Og så tøj selvfølgelig..
Her er jeg særlig glad for at jeg får en pige igen. For så skal jeg ikke ud og købe en masse.. Selvfølglig skal lillesøster også have nyt tøj.. Men har bare så meget pænt fra Lærke af, der slet ikke kan ses har været brugt..

Kh Pia.

Ja os efter min mening.

Anmeld

22. april 2009

Jordbærpigen

Mht. plads mener jeg, om I havde barnet i soveværelset eller om det havde sit eget værelse i starten osv.

Anmeld

22. april 2009

Diana...

jsp1984 skriver:

Mht. plads mener jeg, om I havde barnet i soveværelset eller om det havde sit eget værelse i starten osv.

Har sit eget værelse, og egen seng men sover hos mig i vores seng det rådes man jo til det første halve år.

Anmeld

22. april 2009

Jordbærpigen

Diana... skriver:

Har sit eget værelse, og egen seng men sover hos mig i vores seng det rådes man jo til det første halve år.

Øger det ikke chancen for vuggedød, hvis det nyfødte barn sover i mor og fars seng?

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

jsp1984 skriver:

Havde et værelse med alt skrmlet til den ældste, de to andre fik først da de havde beho v for det....og SELVFØLGELIG havde jeg da mine små børn hos mig, selvom min sp mente den ældste skulle ud efter et par md. Hmm...skøre K******
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.