Hvor meget plads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

LotteN

jsp1984 skriver:

Mht. plads mener jeg, om I havde barnet i soveværelset eller om det havde sit eget værelse i starten osv.

Lærke sov ved i hendes vugge i soveværelset de første 4 mdr. derefter flyttede hun ind på sit eget værelse og sov... men al legetøj er i stuen, da hendes værelse ligger på 1. salen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Honningblomst

jsp1984 skriver:

Øger det ikke chancen for vuggedød, hvis det nyfødte barn sover i mor og fars seng?

Det forebygger at barnet kan høre mors og fars åndedræt...

Anmeld

22. april 2009

Astrid P

Min datter på 21 mdr. har stadig ikke sit eget værelse. Det hus vi bor i er temmelig dårligt indrettet, med et værelse ovenpå og et værelse nedenunder. Og da jeg overhovedet ikke kan forestille mig at sove på en anden etage end mit barn, så sover hun stadig i vores soveværelse.

Men indenfor de næste par måneder vil vi gerne finde et andet sted at bo, så der får hun sit eget værelse...

Anmeld

22. april 2009

Jordbærpigen

Eva skriver:

Det forebygger at barnet kan høre mors og fars åndedræt...

Vildt... havde slet ikke overvejet at barnet skulle sove imellem os. Hvordan gør man det bedst for at sikre, at barnet ik falder ned i "revnen" mellem de 2 madrasser ??

Anmeld

22. april 2009

Astrid P

Køber en dobbelt topmadras...

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Øger det ikke chancen for vuggedød, hvis det nyfødte barn sover i mor og fars seng?

Nej det har jeg aldrig hørt før. lægerne siger det bedst de sover hos en det første halve år. Barnet føler sig jo mest trykt hos jer.

Anmeld

22. april 2009

Jordbærpigen

Diana... skriver:

Nej det har jeg aldrig hørt før. lægerne siger det bedst de sover hos en det første halve år. Barnet føler sig jo mest trykt hos jer.

"Sundhedspersonale har i længere tid opfordret forældre til at lade barnet sove i forældrenes seng, fordi det giver optimal nærhed. Else Smith råder dog nu forældrene til at bære spædbarnet over i sin egen seng, når det det er faldet i søvn."

Anmeld

22. april 2009

Diana...

jsp1984 skriver:

Vildt... havde slet ikke overvejet at barnet skulle sove imellem os. Hvordan gør man det bedst for at sikre, at barnet ik falder ned i "revnen" mellem de 2 madrasser ??

Jeg har Lucas ude i side og ikke i midten for det tør jeg ikke med min mand som ikke engang vågner af at græder så jeg har sat noget for så han ikke kan ryge ud.
Men jeg ved man kan købe såden en lille baby seng til at ligge i ens egen seng i midten kan ikke huske hvad den heder

Anmeld

22. april 2009

Jordbærpigen

Diana... skriver:

Jeg har Lucas ude i side og ikke i midten for det tør jeg ikke med min mand som ikke engang vågner af at græder så jeg har sat noget for så han ikke kan ryge ud.
Men jeg ved man kan købe såden en lille baby seng til at ligge i ens egen seng i midten kan ikke huske hvad den heder

Smart.. det vil jeg lige huske

Anmeld

22. april 2009

Diana...

jsp1984 skriver:

"Sundhedspersonale har i længere tid opfordret forældre til at lade barnet sove i forældrenes seng, fordi det giver optimal nærhed. Else Smith råder dog nu forældrene til at bære spædbarnet over i sin egen seng, når det det er faldet i søvn."

Godt de enige griner. Her har min læge min sundhedsplejsk og min jdm og lægerne på barselgangen sagt at det bedst de sover hos os og det vælger jeg at tro på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.