Frygten for at miste forsvinder ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Isabella_mor

flot at du er kommet frem med det. du har jo netop erkendt at du har et problem, at du bliver styret af din frygt.. DET ER RIGTIG FLOT AT DU ER KOMMET DERTIL.... VIRKELIG... hatten af..  

du ved fra lægernes side at Mikkel er rask. du skal have hjælp til at komme dertil hvor du selv tror på det... det tager tid og du er igang med at få hjælp via din psykolog. tag imod og giv dig 100% lov til at være 100% ærlig omkring din frygt og dine tanker... så kommer du dig over det på et tidspunkt og en dag vil det ikke længere være rutine at tjekke din søns mave for ændret form og farve..

OG HAN SER ALTSÅ BARE SUPER DEJLIG UD...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Nessie

Hvor er det godt at du fik sat ord på.

Det er HELT forståeligt at du har de tanker, og kan også sagtens forstå hvis du føler at folk ikke tør tale med dig om det, det gør de nok heller ikke, for ingen ved hvad de skal sige.

Jeg vil ikke påstå at jeg kender til andet end en brøkdel af din frygt, har trods alt ikke været i nærheden af at skulle igennem så meget som I skulle i Mikkels første måneder.

Da Daniel var 2 dage gammel fik vi at vide at han ikke ville have overlevet en normal fødsel, og det slog mig helt ud af kurs, for var slet ikke klar over at det havde været så slemt, og amnge kunne ikke forstå at jeg tog sådan på vej, når nu jeg havde en sund og rask dreng i armene. Men det er jo netop dét, man forstiller sig jo pludselig hvad der KUNNE være sket, og det er dét man er bange for, selv om det hele er vel overstået.

Jeg bliver så glad hver gang jeg ser billeder af Mikkel, og ser at det kun går fremad, jeg var virkelig bekymret for ham/jer en overgang, men det er jo så dejligt livsbekræftende at se den kampvilje den lille fyr har udvist

Anmeld

22. maj 2012

TbCp

babymus77 skriver:

Forstår dig så udmærket!!!! Sender dig tusinde kram;-)

1000 tak

Anmeld

22. maj 2012

TbCp

Malene76 skriver:

Hej Tina..

Nøj det er barsk læsning, men hvor er det godt du er begyndt at lukke op for det. Sådanne tanker vokser sig til uanede højder når de bare spøger rundt inde i hovedet på en selv. Jeg kan dog sagtens forstå din frygt med den start I har fået med Mikkel. Håber du stille og roligt får lagt den værste frygt på hylden og bare kan nyde din familie. Alt det bedste herfra.

KH Malene

1000 tak Kan mærke bare det at få åbnet op hjælper lidt

Anmeld

22. maj 2012

TbCp

isabellamor skriver:

flot at du er kommet frem med det. du har jo netop erkendt at du har et problem, at du bliver styret af din frygt.. DET ER RIGTIG FLOT AT DU ER KOMMET DERTIL.... VIRKELIG... hatten af..  

du ved fra lægernes side at Mikkel er rask. du skal have hjælp til at komme dertil hvor du selv tror på det... det tager tid og du er igang med at få hjælp via din psykolog. tag imod og giv dig 100% lov til at være 100% ærlig omkring din frygt og dine tanker... så kommer du dig over det på et tidspunkt og en dag vil det ikke længere være rutine at tjekke din søns mave for ændret form og farve..

OG HAN SER ALTSÅ BARE SUPER DEJLIG UD...  

1000 tak
Bare det at få åbnet op for posen har gjort noget kan jeg mærke...
Så jeg håber at jeg en dag bare kan nyde det hele uden frygt

Anmeld

22. maj 2012

TbCp

Nessie skriver:

Hvor er det godt at du fik sat ord på.

Det er HELT forståeligt at du har de tanker, og kan også sagtens forstå hvis du føler at folk ikke tør tale med dig om det, det gør de nok heller ikke, for ingen ved hvad de skal sige.

Jeg vil ikke påstå at jeg kender til andet end en brøkdel af din frygt, har trods alt ikke været i nærheden af at skulle igennem så meget som I skulle i Mikkels første måneder.

Da Daniel var 2 dage gammel fik vi at vide at han ikke ville have overlevet en normal fødsel, og det slog mig helt ud af kurs, for var slet ikke klar over at det havde været så slemt, og amnge kunne ikke forstå at jeg tog sådan på vej, når nu jeg havde en sund og rask dreng i armene. Men det er jo netop dét, man forstiller sig jo pludselig hvad der KUNNE være sket, og det er dét man er bange for, selv om det hele er vel overstået.

Jeg bliver så glad hver gang jeg ser billeder af Mikkel, og ser at det kun går fremad, jeg var virkelig bekymret for ham/jer en overgang, men det er jo så dejligt livsbekræftende at se den kampvilje den lille fyr har udvist

1000 tak
Der var ikke mange der havde troet at vi ville nå hertil.

Alle mødre har jo nok frygten, men nogen af os har den bare lidt ekstra....

Og ja tankerne om hvad der kunne være sket er slemme!

Anmeld

22. maj 2012

Isabella_mor

TbCp skriver:

1000 tak
Bare det at få åbnet op for posen har gjort noget kan jeg mærke...
Så jeg håber at jeg en dag bare kan nyde det hele uden frygt

hvad er det min søster altid siger.... handling gør forvandling

Anmeld

22. maj 2012

TbCp

isabellamor skriver:

hvad er det min søster altid siger.... handling gør forvandling

Den skal jeg huske!

Anmeld

22. maj 2012

Isabella_mor

TbCp skriver:

Den skal jeg huske!

ja den er god at have med  

Anmeld

23. maj 2012

Nettemor

TbCp skriver:

Åh jeg ved det godt, og jeg håber at det bliver lettere nu hvor jeg har fået åbnet op for tankerne.

Det er i hvert fald et skridt i den rigtige retning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.