TbCp skriver:
Heller ikke selvom Mikkel har det godt og nu er (næsten) rask...
Læs mere på bloggen...
Et svært indlæg
Kære Tina,Jeg har lige læst dit indlæg, og det rørte mig dybt. Jeg kan godt forstå du er bange for at miste! Det har du jo prøvet før med din søster, og har den svære erfaring at det med at dø, det er ikke bare noget naboen gør, det kan ens søster også gøre.Du spørger til om der er andre der har det sådan, og jeg kan fortælle at vi har noget famile som fik for tidligt født barn ( uge 23+4). Han er i dag over3 år gammel og stort trives. Som spæd fejlede han ikke noget alvorligt som Mikkel har gjort, og det er et helt fantastisk godt! Faren har fortalt ham at han stadig vågner badet i sved og løber ind til deres søn midt om natten for at chekke om alt er ok. Angsten sidder dybt, at han siger han aldrig tror han slipper af med den . måske er der nogen der synes at det må jeg ikke skrive til dig, men jeg gør det for at du skal vide at du ikke er ene om at have angsten siddende dybt idig, også selvom alt går godt!Tillykkemed de gode nyheder fra hospitalet, dejligt at han ikke kan få NEC igenJeg sender dig mange varme tanker, og siger tak for en helt fantastik blog!
Anmeld