selvom i ved i er gravide, har i så lyst til at teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

hehe jeg havde det på samme måde de første 8 uger ca jeg testede også på livet løs og endte med at have 20+ positive teste men efter tryghedsscanning nr  2 var jeg overbevist om at der lå en spire og siden da har jeg faktisk ikke haft lyst til at teste igen

Okay, Ja jeg har så ikke testet siden de 2 første posetive test jeg tog samme dag .. men bliver virkelig draget af testene på hylderne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Missq4

jeg havde kun lyst da jeg ikke havde været ved lægen endnu men turet ikke var nok lidt bange for at den så ville være negativ men der er en lille spire der inde og nu har jeg bestemt ikke behov/lyst til at teste syntes det er en smule ulækkeret at side der og tis på den men der er nok bare mig

Anmeld

22. maj 2012

morethanperfect

Camillos skriver:

Jae haha jeg er nok testoman med stort T  

Men altså når jeg er ude og handle og ser en gravtest får jeg vildt meget lyst til at teste selvom jeg idag er 18+4  jeg er da ikke helt normal eller er jeg  ? 

I må godt skrive jeg er tosset hvis i mener det.. synes selv det er skørt.. 

Jep .. Sådan har jeg det også

Anmeld

22. maj 2012

Mira0911

Camillos skriver:

Jae haha jeg er nok testoman med stort T  

Men altså når jeg er ude og handle og ser en gravtest får jeg vildt meget lyst til at teste selvom jeg idag er 18+4  jeg er da ikke helt normal eller er jeg  ? 

I må godt skrive jeg er tosset hvis i mener det.. synes selv det er skørt.. 

Jeg testede i min graviditet med Lina... Det var kun fordi jeg havde en periode på 1 måned hvor jeg blødte konstant og de ikke kunne finde frem til hvor blødningen kom fra... Da jeg testede var den meget svag positiv.... 

Anmeld

22. maj 2012

OktoberMor

Rinepigen skriver:

haha ej jeg kunne simpelthen ikke lade vær med at grine helt vildt da jeg læste det  haha hvor kunne jeg dog godt forestille mig en mand med sådan nogle underlige ideer haha

Haha, ja han er sku noget for sig selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.