selvom i ved i er gravide, har i så lyst til at teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Camillos

Nettemor skriver:

Sådan havde jeg det også Især da jeg var tæt på termin Bare for at se om den ville kunne se jeg var gravid

hah ... vi bliver sq skøre af de hormoner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Camillos

rikkeregnbue skriver:

Haha.. Tror også det (ved mig) havde noget, at gøre med at min test var meget svag da jeg testede positivt. Så ville jeg da se hvor positiv den var blevet

Jeg fik dog aldrig lov af min daværende kæreste (Idas far) at købe flere teste

min test var heller ikke bragende posetiv.. men min egen han rynker også på panden og siger det er spild af penge og ihhh hvor har han jo ret..

Anmeld

22. maj 2012

Masig

Haha ja sådan har jeg det også.... selvom der er masser af liv og glade dage derinde, så er der alligevel bare et eller andet ved en positiv test..... Som en anden nævnte så er det nok den der følelse af lykke man fik da man så den første positive test....

Anmeld

22. maj 2012

Nolle

Camillos skriver:

seriøst? hehe hvordan kan den dog vise negativ..  

Lang histoire kort - HCG er ikke så højt som i starten.
Mener det var det hun sagde  

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

Camillos skriver:

hah ... vi bliver sq skøre af de hormoner 

Jep

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

lillemor92 skriver:

Du er tosset!

Jeg har slet ikke haft lyst til at købe en test og jeg er 20+5 idag, men jeg ved at min kæreste er vildt begejstret for den maskine de scanner en med når man er til scanninger så han har vældigt fået undersøgt prisen på sådan en og om man kan undersøge sig selv som mand også med sådan en maskine..  Så han er mere tosset end dig! haha.

haha ;D ej ,, seriøst? hvad vil han dog se igennem den scanner på sig selv ? griner.. den er pææænt dyr sådan en maskine.. Ja det må man sige han er da tosset griner!

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

Nolle skriver:

Lang histoire kort - HCG er ikke så højt som i starten.
Mener det var det hun sagde  

Okay super.. så ved man da det griner! jeg ville så bare mene den skulle være tårnhøj efter som baby bliver større .. hehe

Anmeld

22. maj 2012

Nolle

Camillos skriver:

Okay super.. så ved man da det griner! jeg ville så bare mene den skulle være tårnhøj efter som baby bliver større .. hehe

Det trode jeg enlige også.
Noget med det er herre højt på et tispunkt, og så begynder det bare at falde bagefter.  

Anmeld

22. maj 2012

OktoberMor

Camillos skriver:

haha ;D ej ,, seriøst? hvad vil han dog se igennem den scanner på sig selv ? griner.. den er pææænt dyr sådan en maskine.. Ja det må man sige han er da tosset griner!

Haha ja det er seriøst.. Det mest pinlige var til MD Scanning så siger han først mens jeg ligger der "Hvornår fanden har du købt lilla G-strenge og jeg lå bare der og blev rød i hovedet, mens jordemoderen griner af ham." Så lidt efter så spørg han sku også jordemoderen om hvad sådan en maskine koster, om han må prøve den osv? Han kiggede næsten ikke op på skærmen hvor vores lille babs var, han stod henne bag hende og studeret hvad hun trykket på, for bagefter at sidde ude i bilen og fortælle mig hvor vildt det så ud!  Amen altså, hvad kan jeg sige? Jeg elsker ham sku den torsk!

Tror generelt bare han vil scanne hele hans krop for sjov? Fatter ikke helt hvad han har tænkt sig.. 

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

lillemor92 skriver:

Haha ja det er seriøst.. Det mest pinlige var til MD Scanning så siger han først mens jeg ligger der "Hvornår fanden har du købt lilla G-strenge og jeg lå bare der og blev rød i hovedet, mens jordemoderen griner af ham." Så lidt efter så spørg han sku også jordemoderen om hvad sådan en maskine koster, om han må prøve den osv? Han kiggede næsten ikke op på skærmen hvor vores lille babs var, han stod henne bag hende og studeret hvad hun trykket på, for bagefter at sidde ude i bilen og fortælle mig hvor vildt det så ud!  Amen altså, hvad kan jeg sige? Jeg elsker ham sku den torsk!

Tror generelt bare han vil scanne hele hans krop for sjov? Fatter ikke helt hvad han har tænkt sig.. 

haha .. .. sikke en fisk .. hvor pinelig med trusserne der!! .. Hun må være godt underholdt den jordmor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.