selvom i ved i er gravide, har i så lyst til at teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
34 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Camillos

Jae haha jeg er nok testoman med stort T  

Men altså når jeg er ude og handle og ser en gravtest får jeg vildt meget lyst til at teste selvom jeg idag er 18+4  jeg er da ikke helt normal eller er jeg  ? 

I må godt skrive jeg er tosset hvis i mener det.. synes selv det er skørt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Haha! Da jeg var gravid, havde jeg også lyst til at teste heele tiden!

Anmeld

22. maj 2012

Gry91

Camillos skriver:

Men altså når jeg er ude og handle og ser en gravtest får jeg vildt meget lyst til at teste selvom jeg idag er 18+4  jeg er da ikke helt normal eller er jeg  ? 

sådan havde jeg det også :p

virkelig dumt, men synes bare det kunne være sjovt hvorfor ved jeg ikke, men sådan havde jeg det bare

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

rikkeregnbue skriver:

Haha! Da jeg var gravid, havde jeg også lyst til at teste heele tiden!

præcis det er sq da en underlig Mani ikke.. altså .. hehe .. 

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

Gry91 skriver:

sådan havde jeg det også :p

virkelig dumt, men synes bare det kunne være sjovt hvorfor ved jeg ikke, men sådan havde jeg det bare

tror det er fordi man håber lidt at genfinde lykken som ved de 2 første streger.. jeg ved det ikke men altså hehe 

Anmeld

22. maj 2012

Nolle

Camillos skriver:

Haha ! .. Sidst jeg var garvid tog jeg en test få sjov omkring nytår, på den tid var jeg nok også ca 18- 20 uger henne, og den viste negativ. 
Var skide bange, snakket med lægen. og det var normalt at når man er langt hen så ville den sikkert vise nagetiv

Bare hvis du nu begynder på det  

Anmeld

22. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Camillos skriver:

præcis det er sq da en underlig Mani ikke.. altså .. hehe .. 

Haha.. Tror også det (ved mig) havde noget, at gøre med at min test var meget svag da jeg testede positivt. Så ville jeg da se hvor positiv den var blevet

Jeg fik dog aldrig lov af min daværende kæreste (Idas far) at købe flere teste

Anmeld

22. maj 2012

OktoberMor

Camillos skriver:

Du er tosset!

Jeg har slet ikke haft lyst til at købe en test og jeg er 20+5 idag, men jeg ved at min kæreste er vildt begejstret for den maskine de scanner en med når man er til scanninger så han har vældigt fået undersøgt prisen på sådan en og om man kan undersøge sig selv som mand også med sådan en maskine..  Så han er mere tosset end dig! haha.

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

Sådan havde jeg det også Især da jeg var tæt på termin Bare for at se om den ville kunne se jeg var gravid

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

Nolle skriver:

Haha ! .. Sidst jeg var garvid tog jeg en test få sjov omkring nytår, på den tid var jeg nok også ca 18- 20 uger henne, og den viste negativ. 
Var skide bange, snakket med lægen. og det var normalt at når man er langt hen så ville den sikkert vise nagetiv

Bare hvis du nu begynder på det  

seriøst? hehe hvordan kan den dog vise negativ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.