selvom i ved i er gravide, har i så lyst til at teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

OktoberMor

Camillos skriver:

haha .. .. sikke en fisk .. hvor pinelig med trusserne der!! .. Hun må være godt underholdt den jordmor

Haha, Ja jeg tror hun fik et smil på læben den dag... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Nattøs

sjovt du siger det mine øjne fanger altid de test hyller. men har ikke købt nogen siden vi testede 2 anden gang

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

Nattøs skriver:

sjovt du siger det mine øjne fanger altid de test hyller. men har ikke købt nogen siden vi testede 2 anden gang

heller ikke her.. men man ser dem altid

Anmeld

22. maj 2012

Tona

Camillos skriver:

Jae haha jeg er nok testoman med stort T  

Men altså når jeg er ude og handle og ser en gravtest får jeg vildt meget lyst til at teste selvom jeg idag er 18+4  jeg er da ikke helt normal eller er jeg  ? 

I må godt skrive jeg er tosset hvis i mener det.. synes selv det er skørt.. 

He he... manden har et ord for det. Han siger at jeg er en "hyggetester". Det siger vist alt. Jeg har slet ikke tal på hvor mange tests jeg har forbrugt i mit liv indtil videre (og jeg kører stadig på)

Anmeld

22. maj 2012

Kløver

Haha den havde jeg skam også, også selv til slut, mest også fordi nogle sagde den igen blev negativ igen efter man var 3-4 mdr henne og afprårøvede da jeg var ca halvvejs, og der var den stadig positiv

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

Maja84 skriver:

Haha den havde jeg skam også, også selv til slut, mest også fordi nogle sagde den igen blev negativ igen efter man var 3-4 mdr henne og afprårøvede da jeg var ca halvvejs, og der var den stadig positiv

okay

Anmeld

22. maj 2012

MKuhr

Camillos skriver:

Men altså når jeg er ude og handle og ser en gravtest får jeg vildt meget lyst til at teste selvom jeg idag er 18+4  jeg er da ikke helt normal eller er jeg  ? 

er selv afhængig af glæden når man får en positiv graviditetstest og havde tænk på at tage en nu får at på en bragende positiv test, to kun en da jeg skulle teste og den har jeg stadig og den er også flot positiv men kunne godt tænke mig en der er lidt mere rød men det er jo ikke det samme, det er første test der betyder noget synes jeg men har både min hcg og graviditets test fra denne graviditet og har taget strimmet tests så de kan komme ind i babybog til den tid

kan godt forstå dig det er jo dejligt at få to streger.. også selvom man er gravid det er da hyggeligt.

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

Mrs. skriver:

er selv afhængig af glæden når man får en positiv graviditetstest og havde tænk på at tage en nu får at på en bragende positiv test, to kun en da jeg skulle teste og den har jeg stadig og den er også flot positiv men kunne godt tænke mig en der er lidt mere rød men det er jo ikke det samme, det er første test der betyder noget synes jeg men har både min hcg og graviditets test fra denne graviditet og har taget strimmet tests så de kan komme ind i babybog til den tid

kan godt forstå dig det er jo dejligt at få to streger.. også selvom man er gravid det er da hyggeligt.

hehe.. Ja præcis ..

Anmeld

22. maj 2012

AnonymMor

lillemor92 skriver:

Du er tosset!

Jeg har slet ikke haft lyst til at købe en test og jeg er 20+5 idag, men jeg ved at min kæreste er vildt begejstret for den maskine de scanner en med når man er til scanninger så han har vældigt fået undersøgt prisen på sådan en og om man kan undersøge sig selv som mand også med sådan en maskine..  Så han er mere tosset end dig! haha.

haha ej jeg kunne simpelthen ikke lade vær med at grine helt vildt da jeg læste det  haha hvor kunne jeg dog godt forestille mig en mand med sådan nogle underlige ideer haha

Anmeld

22. maj 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

hehe jeg havde det på samme måde de første 8 uger ca jeg testede også på livet løs og endte med at have 20+ positive teste men efter tryghedsscanning nr  2 var jeg overbevist om at der lå en spire og siden da har jeg faktisk ikke haft lyst til at teste igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.