Regnbue cupcakes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

chael skriver:

Kan du ikke skrive din opskrift. De er jo seriøst flotte. De vil helt klart være et hit til min datters fødselsdag

Men skal bare lige have forklaret det med frostingen, den kan jeg ikke helt forstå??

*C

Jeg har ikke nogen opskrift på dejen, men hvis du bare googler på en vanillie cupcake dej, så er det fint

Med dejen gør du så det, at du laver den og derefter deler den op i 4 skåle (alt efter hvor mange farver du vil have med i) og så tager du en ske og tager lidt af hver farve i en muffins form.

Så bager du dem.

Frostingen er...

250 g smør

250 g flormelis

og vanille essens til du synes den smager godt

Så gør du faktisk ligesom der står skrevet ^. Så tager du derefter en sprøjtepose og gør den klar.

En sprøjtepose er jo rund, og har ikke rigtigt nogen kanter. Men hvis du nu forestiller dig, at den var firkantet. Så ligger du en farve ved hver kant. Forstår du det nu? Ellers må jeg lige tegne en tegning til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Du er en prut er du !!!! 

Hvad putter du i den dej ?  

Sukker, smør, æg, salt, mel, korn fra en vanillestang, mælk og bagepulver!

Anmeld

20. maj 2012

LouiseRH

Mums! Glæder mig til at spise dem i morgen :i

Anmeld

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LouiseRH skriver:

Mums! Glæder mig til at spise dem i morgen :i

Hihihihi, vi skal bare hygge

Anmeld

20. maj 2012

chael

rikkeregnbue skriver:

Jeg har ikke nogen opskrift på dejen, men hvis du bare googler på en vanillie cupcake dej, så er det fint

Med dejen gør du så det, at du laver den og derefter deler den op i 4 skåle (alt efter hvor mange farver du vil have med i) og så tager du en ske og tager lidt af hver farve i en muffins form.

Så bager du dem.

Frostingen er...

250 g smør

250 g flormelis

og vanille essens til du synes den smager godt

Så gør du faktisk ligesom der står skrevet ^. Så tager du derefter en sprøjtepose og gør den klar.

En sprøjtepose er jo rund, og har ikke rigtigt nogen kanter. Men hvis du nu forestiller dig, at den var firkantet. Så ligger du en farve ved hver kant. Forstår du det nu? Ellers må jeg lige tegne en tegning til dig

Ja, nu er jeg med takker. Det skal prøves

Anmeld

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

chael skriver:

Ja, nu er jeg med takker. Det skal prøves

Bare igang, det er lettere end det ser ud til!  

Farverne kan godt drille lidt. Fx.. Alt min grøn kom ud uden de andre farver, men pyt

Anmeld

20. maj 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Sukker, smør, æg, salt, mel, korn fra en vanillestang, mælk og bagepulver!

Hvordan blander du det ? Mit bliver aldrig sådan luftigt.. HELP ME !  

Anmeld

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Hvordan blander du det ? Mit bliver aldrig sådan luftigt.. HELP ME !  

Først pisker jeg sukker og smør sammen til det er luftigt. Så pisker jeg æg i. Og så tager jeg mel, bagepulver og salt i og pisker. Derefter kornene fra en vanilie stang og til aller sidst.. Mælk

Anmeld

20. maj 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Først pisker jeg sukker og smør sammen til det er luftigt. Så pisker jeg æg i. Og så tager jeg mel, bagepulver og salt i og pisker. Derefter kornene fra en vanilie stang og til aller sidst.. Mælk

Tak .. Så er du tilgivet 

Anmeld

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Tak .. Så er du tilgivet 

Haha! Men ellers søg på google og find en opskrift. Jeg kan huske at jeg havde 3 æg i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.