Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Silas&Mille skriver: Super fede muffins... dem tror jeg, jeg vil prøve at lave så silas kan få dem med i Dagpleje en dag Er det muligt at lave dem uden sukker?
Super fede muffins... dem tror jeg, jeg vil prøve at lave så silas kan få dem med i Dagpleje en dag
Er det muligt at lave dem uden sukker?
Det ved jeg faktisk ikke, men prøv dig frem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Det ved jeg faktisk ikke, men prøv dig frem
ok
Det vil jeg gøre
Silas&Mille skriver: ok Det vil jeg gøre
Nej nej nej nej altså!
Du bliver nødt til at sende nogle hjem til mig de ser bare alt for lækre ud! Dem vil jeg helst sikkert prøve en dag! genial børnekage..
rikkeregnbue skriver: Mit aller første forsøg på dem... Og jeg er faktisk utrolig stolt
Mit aller første forsøg på dem... Og jeg er faktisk utrolig stolt
Hold da op Det ser halv farligt ud, men alligevel møj lækkert ! Flot lavet
Gry91 skriver: Nej nej nej nej altså! Du bliver nødt til at sende nogle hjem til mig de ser bare alt for lækre ud! Dem vil jeg helst sikkert prøve en dag! genial børnekage..
De er nemlig vildt gode til børn... Med alle de farver! Og hvor skal jeg sende dem hen, haha
Nolle skriver: Hold da op Det ser halv farligt ud, men alligevel møj lækkert ! Flot lavet
Mange tak
rikkeregnbue skriver: De er nemlig vildt gode til børn... Med alle de farver! Og hvor skal jeg sende dem hen, haha
FEDT
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128