Regnbue cupcakes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Lou87

rikkeregnbue skriver:

Nej, jeg har desværre ingen opskrift til dejen. Men søg efter en vanilleopskrift på google - min dej er også en vanilledej.

Og ja, jeg har brugt pastafarve til både dej og smørcremen. Og de er rigtig lækre!

Ville lave en kage med regnbue lag til datterens sommerfest i dp - så ville li høre om du tror det en dej der go til kage os ? Og hvor meget pasta farve putter du i ca ???
For prøvede med en bund med rød og den så farvet ud, men ku slet ik se det da den var bagt øv

Virkelig fed smør creme !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Lou87 skriver:

Ville lave en kage med regnbue lag til datterens sommerfest i dp - så ville li høre om du tror det en dej der go til kage os ? Og hvor meget pasta farve putter du i ca ???
For prøvede med en bund med rød og den så farvet ud, men ku slet ik se det da den var bagt øv

Virkelig fed smør creme !!

Jeg bruger bare en lille knivspids farve. Og ja, jeg tror da nu nok man ville kunne bruge vanilledejen til en regnbue kage også.

Jeg vil så sige, at jeg synes den røde pastafarver driller lidt, det er heller ikke altid den vil farve ordentligt hos mig

Anmeld

12. juni 2012

Lou87

rikkeregnbue skriver:

Jeg bruger bare en lille knivspids farve. Og ja, jeg tror da nu nok man ville kunne bruge vanilledejen til en regnbue kage også.

Jeg vil så sige, at jeg synes den røde pastafarver driller lidt, det er heller ikke altid den vil farve ordentligt hos mig

Oki super tak.

Og ja den røde er generalt svær og få til og samarbejde.

Anmeld

12. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Lou87 skriver:

Oki super tak.

Og ja den røde er generalt svær og få til og samarbejde.

Hehe, jep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.