Rikkeas skriver:
Hej piger.. Som I kan se på overskriften så er den altså lidt gal hos mig 
Og jeg har brug for nogen at tale med det om, og det skal være nu.
Jeg har kun haft sex med min kæreste efter jeg er blevet mor for snart 19 måneder siden. ( Vi havde sex da min datter var 4 måneder).
Min bækkenbund var virkelig i dårlig stand efter fødslen, klart nok, så jeg har stortset lavet knibe øvelser dagligt, og øget det når det begyndte at blive for nemt osv.
Men.... 
Jeg er altså for våd når vi har sex :-( Det løber ikke ud af mig, vel, men det er bare... vådt.. Han klager aldrig, og han kan altid få noget ud af det, men jeg synes bare ikke at jeg får noget ud af det, og jeg bliver så ked af det hver gang, fordi vi konstant skal stoppe, for at jeg kan tørre mig, og så igang igen..
Selvom jeg spænder min bækkenbund imens, så hjælper det ikke. Han kan kun mærke at jeg spænder, når vi ligger stille.
Er så ked af det, og ved snart ikke hvad jeg skal gøre.
Jeg har taget piller mod svamp, og jeg har taget piller mod forhøjet pH værdi i underlivet, og lige lidt hjælper det bare.
:-( Jeg er for våd, og det generer mig, og jeg vil gerne hører jer af nu. HJÆLP 
Mange er ikke opmærksomme på at det problem kan opstå pga prævention med hormoner i. Fx p-piller eller hormonspiral. Det går ind og påvirker den naturlige balance. Mit råd ville være at se på den del af det, for et stop af den form for prævention kan helt afhjælpe problemet. Det prøvede jeg selv og kender til flere andre.
Ellers er der jo ikke så meget andet at gøre end at fortsætte med knibeøvelserne og tørre når det er for slemt og måske dyrke sex i badet hvor vandet vil skylle det væk...
Hvis du går til lægen, så vil h*n sikkert ikke kunne komme med nogle bud der kan hjælpe, men jeg ville stadig mene at det med præventionen kan være en væsentlig faktor.
Jeg mener at du skal tale med din kæreste om det, for det har tydelig vis sat sig som noget psykisk i dig nu (og det er jo også bare pisse frustrende og man bliver rigtig ked af det). Men hvis I får talt ud om det og han kan fortælle dig hvad han tænker om det, så vil det måske hjælpe. Fx kan det være at han tænder på det, for det gør mange mænd faktisk. Om ikke andet får du luft for dine frustrationer