For våd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.378 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Rikkeas

Hej piger.. Som I kan se på overskriften så er den altså lidt gal hos mig

Og jeg har brug for nogen at tale med det om, og det skal være nu.

Jeg har kun haft sex med min kæreste efter jeg er blevet mor for snart 19 måneder siden. ( Vi havde sex da min datter var 4 måneder).

Min bækkenbund var virkelig i dårlig stand efter fødslen, klart nok, så jeg har stortset lavet knibe øvelser dagligt, og øget det når det begyndte at blive for nemt osv.

Men....

Jeg er altså for våd når vi har sex :-( Det løber ikke ud af mig, vel, men det er bare... vådt.. Han klager aldrig, og han kan altid få noget ud af det, men jeg synes bare ikke at jeg får noget ud af det, og jeg bliver så ked af det hver gang, fordi vi konstant skal stoppe, for at jeg kan tørre mig, og så igang igen..

Selvom jeg spænder min bækkenbund imens, så hjælper det ikke. Han kan kun mærke at jeg spænder, når vi ligger stille.

Er så ked af det, og ved snart ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg har taget piller mod svamp, og jeg har taget piller mod forhøjet pH værdi i underlivet, og lige lidt hjælper det bare.

:-( Jeg er for våd, og det generer mig, og jeg vil gerne hører jer af nu. HJÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Rikkeas

Ingen der har noget at sige? :-( 

Anmeld

18. maj 2012

lycly

Fandt det her på netdoktor. Han har desværre ikke den helt store mirakel løsning, men her er i hvert fald en god forklaring

http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/201646/jeg-bliver-for-vaad-i-forbindelse-med-sex.htm 

Anmeld

18. maj 2012

DreamChild

Rikkeas skriver:

Ingen der har noget at sige? :-( 

Jeg har samme problem, men heldigvis ikke hver gang. Men har desværre ikke nogen råd.

Anmeld

19. maj 2012

sofiell89

Jeg har altid haft det problem, men har ikke set det som et problem.. Jeg har altid synes det var rart at der var mere vådt end tørt Jeg spørger også tit min mand om han kan mærke noget fordi der er så vådt, og kan han ikke det, så må vi jo tørre det væk. Dog plejer vi at have et lille håndklæde liggende, og jeg tørre det værste væk imens vi alligevel skifter stilling. For Der kan bestemt blive for vådt..

Anmeld

19. maj 2012

sofiell89

Jeg har altid haft det problem, men har ikke set det som et problem.. Jeg har altid synes det var rart at der var mere vådt end tørt Jeg spørger også tit min mand om han kan mærke noget fordi der er så vådt, og kan han ikke det, så må vi jo tørre det væk. Dog plejer vi at have et lille håndklæde liggende, og jeg tørre det værste væk imens vi alligevel skifter stilling. For Der kan bestemt blive for vådt..

Anmeld

19. maj 2012

Rikkeas

sofiell89 skriver:

Jeg er bange for, at jeg er begyndt at bilde mig det ind for meget, så meget af det måske er psykisk.

Jeg kan slet ikke have at det er vådt nu, for så føler jeg ikke, at jeg kan mærke noget - men det kan jeg jo godt, for jeg kommer stortset hver gang alligevel.

Og kæreste kan altid mærke det, så jeg er bange for at det er for vådt, men også psykisk indbildning..

Anmeld

19. maj 2012

Princesspigen

Rikkeas skriver:

Hej piger.. Som I kan se på overskriften så er den altså lidt gal hos mig

Og jeg har brug for nogen at tale med det om, og det skal være nu.

Jeg har kun haft sex med min kæreste efter jeg er blevet mor for snart 19 måneder siden. ( Vi havde sex da min datter var 4 måneder).

Min bækkenbund var virkelig i dårlig stand efter fødslen, klart nok, så jeg har stortset lavet knibe øvelser dagligt, og øget det når det begyndte at blive for nemt osv.

Men....

Jeg er altså for våd når vi har sex :-( Det løber ikke ud af mig, vel, men det er bare... vådt.. Han klager aldrig, og han kan altid få noget ud af det, men jeg synes bare ikke at jeg får noget ud af det, og jeg bliver så ked af det hver gang, fordi vi konstant skal stoppe, for at jeg kan tørre mig, og så igang igen..

Selvom jeg spænder min bækkenbund imens, så hjælper det ikke. Han kan kun mærke at jeg spænder, når vi ligger stille.

Er så ked af det, og ved snart ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg har taget piller mod svamp, og jeg har taget piller mod forhøjet pH værdi i underlivet, og lige lidt hjælper det bare.

:-( Jeg er for våd, og det generer mig, og jeg vil gerne hører jer af nu. HJÆLP

ha du været til lægen, ellers ville det være mit forslag ?

Anmeld

19. maj 2012

Rikkeas

LuLy skriver:

Fandt det her på netdoktor. Han har desværre ikke den helt store mirakel løsning, men her er i hvert fald en god forklaring

http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/201646/jeg-bliver-for-vaad-i-forbindelse-med-sex.htm 

Ja, okay. Det gjorde mig klogere - men har ikke haft problemet før jeg blev mor. Det er underligt :-(

Anmeld

19. maj 2012

Rikkeas

Princesspigen skriver:

ha du været til lægen, ellers ville det være mit forslag ?

Nej, tør ikke gå til lægen med det :-o

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.