For våd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Rikkeas

DreamChild skriver:

Jeg har samme problem, men heldigvis ikke hver gang. Men har desværre ikke nogen råd.

Øv hvor er det træls

Men jeg tror også det er begyndt at blive lidt en psykisk indbildning eftersom det går mig meget på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Princesspigen

Rikkeas skriver:

Nej, tør ikke gå til lægen med det :-o

jeg ved ikke noget værre en gynogologiske undersøgelse..

men der kan jo rent faktis være noget galt der nede så du er nød til det..

du kan evt tage en med der kan holde i hånden.. an på hvad du føler for det..

jeg selv er blevet tjækket regl mæssigt gennem kæreste skift osv igennem de sidste 7 år hvilke os resulterede i at man opdagede klamydia i tide så jeg den dag idag ingen problemer har..

har du en sygdom, har din kæresten den jo nok os, men det kan jo os være et helt andet problem så det er vigtigt du bliver tjækket..

lægerne er så vand til det at de ikke tænker over det men bare tjækker dig og så videre til næste pertient.. så selv om du sys det er pinligt er de lige glade..

og tænk på hvis noget er galt der kan rettes op på og du faktis kan få dit sexliv tilbage!!

Anmeld

19. maj 2012

Rikkeas

Princesspigen skriver:

jeg ved ikke noget værre en gynogologiske undersøgelse..

men der kan jo rent faktis være noget galt der nede så du er nød til det..

du kan evt tage en med der kan holde i hånden.. an på hvad du føler for det..

jeg selv er blevet tjækket regl mæssigt gennem kæreste skift osv igennem de sidste 7 år hvilke os resulterede i at man opdagede klamydia i tide så jeg den dag idag ingen problemer har..

har du en sygdom, har din kæresten den jo nok os, men det kan jo os være et helt andet problem så det er vigtigt du bliver tjækket..

lægerne er så vand til det at de ikke tænker over det men bare tjækker dig og så videre til næste pertient.. så selv om du sys det er pinligt er de lige glade..

og tænk på hvis noget er galt der kan rettes op på og du faktis kan få dit sexliv tilbage!!

Jeg var til gynækolog i Februar månede, pga min hormon spiral. Og hun sagde at alt var fint osv.. 

Kæresten blev tjekket for diverse sygdomme da vi kom sammen, og intet var der.. 

:-( Jeg ved snart ikke mere

Anmeld

19. maj 2012

Princesspigen

Rikkeas skriver:

Jeg var til gynækolog i Februar månede, pga min hormon spiral. Og hun sagde at alt var fint osv.. 

Kæresten blev tjekket for diverse sygdomme da vi kom sammen, og intet var der.. 

:-( Jeg ved snart ikke mere

var problemet der på det tidspunkt du blev tjækket med spiralen ?

Anmeld

19. maj 2012

Rikkeas

Princesspigen skriver:

var problemet der på det tidspunkt du blev tjækket med spiralen ?

Ja, det var det. Jeg ville faktisk havde spurgt om det, men jeg turde ikke da det kom til stykket

Anmeld

19. maj 2012

Princesspigen

Rikkeas skriver:

Ja, det var det. Jeg ville faktisk havde spurgt om det, men jeg turde ikke da det kom til stykket

hmm så kan det godt være der ikke er et problem, eller at er ihværtifal ingen sygdom er..

men alligevel syndes jeg du skal losse dig selv bag i og ringe til lægen, eller evt se om ikke de har sådan et system hvor man kan skrive til lægen over nettet.. det har min læge.. så kan du der forklare problemet og spørge om råd..

Anmeld

19. maj 2012

Masig

Jeg synes helt klart du skal gå til lægen. Ikke fordi jeg tror der er noget decideret sygdom, men man kan jo få midler mod tørhed, så det kunne jo tænkes man også kunne få det mod vådhed... det ville da være logisk i hvert fald...

Og som en anden siger, tænk på hvad lægerne ser til hverdag, der er ting er der er meget mere pinlige.... De tænker slet ikke over sådan et problem, de undersøger, giver råd og/eller medicin og så videre til næste patient....

Og som Princesspigen siger, så kan det være din læge er tilmeldt inde på min-laege.dk, så kan du skrive til hende istedet for at gå derhen.... Kan nogle gange være nemmere...

Anmeld

19. maj 2012

Rikkeas

Masig skriver:

Jeg synes helt klart du skal gå til lægen. Ikke fordi jeg tror der er noget decideret sygdom, men man kan jo få midler mod tørhed, så det kunne jo tænkes man også kunne få det mod vådhed... det ville da være logisk i hvert fald...

Og som en anden siger, tænk på hvad lægerne ser til hverdag, der er ting er der er meget mere pinlige.... De tænker slet ikke over sådan et problem, de undersøger, giver råd og/eller medicin og så videre til næste patient....

Og som Princesspigen siger, så kan det være din læge er tilmeldt inde på min-laege.dk, så kan du skrive til hende istedet for at gå derhen.... Kan nogle gange være nemmere...

Har ikke noget særligt godt forhold til min læge, og jeg har ikke lyst til det. Jeg føler mig ikke tryg ved det :-(

Har flere gange prøvet at skrive til lægerne på nettet, uden nogensinde at få svar :-(

Jeg vil ikke kontakte lægen, der må være andet at gøre :-(

Anmeld

19. maj 2012

Masig

Rikkeas skriver:

Har ikke noget særligt godt forhold til min læge, og jeg har ikke lyst til det. Jeg føler mig ikke tryg ved det :-(

Har flere gange prøvet at skrive til lægerne på nettet, uden nogensinde at få svar :-(

Jeg vil ikke kontakte lægen, der må være andet at gøre :-(

Ej hvor træls at de ikke svarer.. spader...

Hvad med måske at overveje at skifte læge? Det dur jo ikke med en læge du ikke har det godt med, uanset hvordan man vender og drejer det, skal man jo til læge en gang imellem... Så synes da klart du skal finde en anden... Det er da træls at skulle gå og være syg, have en lidelse eller noget helt tredje, men ikke turde/ville gå til læge og få det behandlet....

Jeg har selv skiftet læge engang, da jeg havde en gammel nar, som mente jeg var dybt åndssvag.... Vupti, jeg gik direkte ned på borgerservice, eller hvad det nu hed dengang og fik en ny.... Kan godt være det koster lidt idag, men det må da være pengene værd i sidste ende...

Anmeld

19. maj 2012

Rikkeas

Masig skriver:

Ej hvor træls at de ikke svarer.. spader...

Hvad med måske at overveje at skifte læge? Det dur jo ikke med en læge du ikke har det godt med, uanset hvordan man vender og drejer det, skal man jo til læge en gang imellem... Så synes da klart du skal finde en anden... Det er da træls at skulle gå og være syg, have en lidelse eller noget helt tredje, men ikke turde/ville gå til læge og få det behandlet....

Jeg har selv skiftet læge engang, da jeg havde en gammel nar, som mente jeg var dybt åndssvag.... Vupti, jeg gik direkte ned på borgerservice, eller hvad det nu hed dengang og fik en ny.... Kan godt være det koster lidt idag, men det må da være pengene værd i sidste ende...

Mjae, det kan godt være jeg skulle gøre det.

Men jeg må måske bare prøve at google mit problem lidt, for at se hvad... det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.