Økonomi....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2009

saxa

Eva skriver:

hej piger...

Jeg har nu haft dankort i et halvt år og må sige det ikke lige er mig....synes det er så let at bruge penge med sådan et, andre der har det på samme måde??

Nu vil jeg have overblik, så alle penge er hævet og delt ud til en uge af gangen...tusind kroner i en kuvert til hver uge.
Andre der gør sådan og til alle, hvor meget bruger i om md. eller ugen?? jeg gad virkelig godt at spare en masse og i stedet få lidt mere på kontoen.

Knus Eva...

Uha uha... Jeg har haft DK i 4år - og det har resulteret i noget af et overtræk, som så blev til kassekredit..
Så for 2mdr siden valgte jeg at afl. mit DK og få et helt alm internt hævekort - og GUD hvor jeg hader det. Men det har hjulpet lidt på økonomien. Det er altså bare alt for nemt at bruge penge, når man ikke kan se dem. Jeg fik foreslået af en veninde at gøre netop ligesom dig. Men har ikke lige turdet springe ud i det endnu. Da jeg ikke helt ved om det er nemt nok at styre, når nu pengene er hævet.. Hmmm.. Men lad mig endelig høre hvordan det går, om det er nemt at holde og sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

hej piger...

Jeg har nu haft dankort i et halvt år og må sige det ikke lige er mig....synes det er så let at bruge penge med sådan et, andre der har det på samme måde??

Nu vil jeg have overblik, så alle penge er hævet og delt ud til en uge af gangen...tusind kroner i en kuvert til hver uge.
Andre der gør sådan og til alle, hvor meget bruger i om md. eller ugen?? jeg gad virkelig godt at spare en masse og i stedet få lidt mere på kontoen.

Knus Eva...

Jeg kan ikke administrerer kontanter... jeg føler ikke det er penge, hvis de ikke står på min konto.

Min mand har det omvendt...

Så jeg har kortet og han har kontanterne

Anmeld

21. april 2009

Becks

Jeg har haft Visa Dankort siden jeg var 18, altså i 7 år, og jeg kan sagtens styre det...
Jeg har netbank, og er derinde hveranden dag, så kan jeg holde øje med hvad jeg bruger...

Jeg bruger ca. 1000,- om måneden på mad, hverdags ting, som smøger, shampoo osv... Men nu er jeg jo også kun mig selv

Jeg kan ikke undvære mit Visa Dankort, da jeg er ude og rejse minimum 2-3 gange om året...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.