Økonomi....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.820 visninger
32 svar
0 synes godt om
21. april 2009

Honningblomst

hej piger...

Jeg har nu haft dankort i et halvt år og må sige det ikke lige er mig....synes det er så let at bruge penge med sådan et, andre der har det på samme måde??

Nu vil jeg have overblik, så alle penge er hævet og delt ud til en uge af gangen...tusind kroner i en kuvert til hver uge.
Andre der gør sådan og til alle, hvor meget bruger i om md. eller ugen?? jeg gad virkelig godt at spare en masse og i stedet få lidt mere på kontoen.

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

charlottekri

dankort er heller ikke sagen hjemme ved os, for vi kan ikke styre det, men har til gengæld visa electron, så vi ikke kan trække over.

Anmeld

21. april 2009

Mie A

charlottekri skriver:

dankort er heller ikke sagen hjemme ved os, for vi kan ikke styre det, men har til gengæld visa electron, så vi ikke kan trække over.

samme her... eller det vil sige at manden har dankort. Det er mere mig der er god til at bruge penge

Anmeld

21. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mie A skriver:

samme her... eller det vil sige at manden har dankort. Det er mere mig der er god til at bruge penge

Samme her

Anmeld

21. april 2009

Janep

jeg kan godt li at ha dankort.

jeg har altid været god til at vide hvor meget jeg har og hvor meget jeg kan bruge

jo jeg bruger en masse penge på alt og ingenting men det er kun fordi jeg ved jeg har råd til det

Anmeld

21. april 2009

Honningblomst

Janep skriver:

jeg kan godt li at ha dankort.

jeg har altid været god til at vide hvor meget jeg har og hvor meget jeg kan bruge

jo jeg bruger en masse penge på alt og ingenting men det er kun fordi jeg ved jeg har råd til det

Det er måske det det handler om....at have nok penge til at have et dankort...jeg har med su ikke penge nok til at jeg ikke vil have styr på det hele tiden...smiler

Anmeld

21. april 2009

A.

kan god nok ikke leve uden min

Anmeld

21. april 2009

Mathilde

Jeg har først lige fået et dankort. Ellers har jeg altid kun haft et hævekort... Så jeg ved ikke endnu hvordan det fungere for mig, men har altid været god til at spare og passe på mine penge

Anmeld

21. april 2009

Lusi

Vi har begge dankort og kan sagtens styre det..
Ved ikke lige hvor meget vi bruger om måneden, det er mere manden der har styr på dét, men vi bruger ihvertfald aldrig mere end vi har på kontoen..
Men det er smart at hæve pengene og dele dem ud, på hvad de nu skal bruges på.. Så har man da ihvertfald overblik

Anmeld

21. april 2009

LotteN

vi har også begge dankort og har intet problem med at styre det.. vi køber det vi mangler og har aldrig overtræk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.